Stor Oddnoga Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Lockscreen: Endret 7. april 2011 av kraftpapir 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Veldig minimalistisk. I like it! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Feilpostet. Endret 7. april 2011 av OscarMike1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ROM: CleanDHD Theme: GreybreadX redigert i det der online kitchen-greia (under android themes på xda) Launcher: launcherpro (modded widgets fra XDA) Ikoner: matte icons elns fra en ADW theme pakke Hvilket værmeldingsapps bruker du her? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er yr-appen til pixelpore(elns) på markedet. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er yr-appen til pixelpore(elns) på markedet. Selvfølgelig. Jeg har jo den og, glemte helt at den hadde størrelse 4x2 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Alt i grønt er dynamisk. De andre sidene er ikke mye å vise fram Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen apps som kan endre på utseendet til drop down menyen? Tenker mest på hvordan den ser ut på hjemmeskjermen når den ikke er trukket ned. Har 2.2 uten root. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Alt i grønt er dynamisk. De andre sidene er ikke mye å vise fram Artig vri, men litt pirk: Det heter in Oslo, ikke at Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Liker shotsene dine Steffen Moss mitt nyeste: Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen apps som kan endre på utseendet til drop down menyen? Tenker mest på hvordan den ser ut på hjemmeskjermen når den ikke er trukket ned. Har 2.2 uten root. Tenker du på selve notification baren? Er rimelig sikker på at du ikke får endret på den eller dropdown menyen uten root. Anbefaler deg å roote, det er en enkel prosess! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Liker shotsene dine Steffen Moss mitt nyeste: Wow! Kan du nevne hva du har brukt her? : ] Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har ikke brukt noe spesielt egentlig, men det er MIUI med et theme jeg modda litt selv, og minimalistic text for klokka og sitatet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ahh, synd Miui ikke finnes for galaxy s :[ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ahh, synd Miui ikke finnes for galaxy s :[ Ehh ... Jo. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 ohhh, tok bare et kjappt søk istad etter "Miui rom" så fant jeg ut at det var for Desire. men takk ^^ :] Skal prøve ut til uken Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Liker shotsene dine Steffen Moss mitt nyeste: nice, er det dekningsikonet den trekant-greien der? er det i MIUI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå