kloningen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Og som Steffen anbefalte meg, anbefaler jeg deg WidgetLocker for å få en penere lockscreen. Der kan du legge inn egne theme, akkurat som i selve MIUI. Veldig, veldig mye forskjellig som kan gjøres Mmm er ikke verdt å la telefonen min være åpen vs å ha den good looking. ( altså ha bruker mønsterkode for å låse opp telefonen) Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg håper virkelig dere som bruker MIUI bruker Go Sms! Med iPhone theme hadde det passet perfekt :-) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er det mulig å laste ned heile mapper frå dropbox? Slik som wallpapers eller icon pakker, i såfall, korleis? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg håper virkelig dere som bruker MIUI bruker Go Sms! Med iPhone theme hadde det passet perfekt :-) stock miui melding appen ligner veldig på Go Sms Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Og som Steffen anbefalte meg, anbefaler jeg deg WidgetLocker for å få en penere lockscreen. Der kan du legge inn egne theme, akkurat som i selve MIUI. Veldig, veldig mye forskjellig som kan gjøres Mmm er ikke verdt å la telefonen min være åpen vs å ha den good looking. ( altså ha bruker mønsterkode for å låse opp telefonen) Skjønte ikke helt hva du mente, men antar du er enig i at WidgetLocker er tingen Jeg håper virkelig dere som bruker MIUI bruker Go Sms! Med iPhone theme hadde det passet perfekt :-) Brukte det før jeg la inn MIUI. Liker den som følger med MIUI, og som Sm17h sa, så ligner den litt. Lenke til kommentar
nwB.ViPeR Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Liker det veldig enkelt, så her er min. Veldig inspirert av andre brukere her inne Forresten, hvordan får dere den simple dato-widgeten på norsk? Endret 3. april 2011 av nwB.ViPeR Lenke til kommentar
DBM Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er kvaliteten like dårlig på mobilskjermene deres? Er flere wallpapers jeg har måttet droppe pga det. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Forresten, hvordan får dere den simple dato-widgeten på norsk? Mulig du mener Minimalistic Text Der er det bare å velge språk. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Lenge siden jeg har postet her nå. På tide å levere/dele min homescreen igjen Launcher: Go Launcher EX (Endelig forlatt TouchWiz 3.0, right? ) Homescreen 1: BobClockD3 (Den som Steffen Moss la ut tidligere*) Homescreen 2: Switch Pro Widget, CalWidget Homescreen 3: Pure Music Widget LockScreen : Vanlig Galaxy S lockscreen *BobClock på Android Market virker dårlig på norsk Galaxy S da den ikke viser ukenavnet, bare tall. Edit: Endret litt på bildene Endret 5. april 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Dere som bruker MIUI, hvilken radio bruker dere (og hvor finner eg den)? Eg har litt problemer med wifi og slikt. EDIT: Bør kanskje legge til at eg har Desire HD.. Endret 5. april 2011 av Kleivis Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Denne er den anbefalte for MIUI Desire HD. Fungerer ikke den bra for deg så kan du prøve å finne en som fungerer for deg her. 1 Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 ROM: CleanDHD Theme: GreybreadX redigert i det der online kitchen-greia (under android themes på xda) Launcher: launcherpro (modded widgets fra XDA) Ikoner: matte icons elns fra en ADW theme pakke 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ser veldig bra ut! Den LPP-kalenderen, er det du som har forminsket den selv, eller er den moddet til å være så liten? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kva heiter den kalender appen? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ser veldig bra ut! Den LPP-kalenderen, er det du som har forminsket den selv, eller er den moddet til å være så liten? Det er nok 192dpi'en som gjør den såppass liten og nett Kva heiter den kalender appen? Det er kalederappen som følger med launcherpro (men den er moddet) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Do that! Kom forresten på at jeg hadde dette problemet selv første gangen jeg skulle flashe MIUI! Dette er noen uker siden og jeg tenkte ikke mer over det. Så når jeg flashet MIUI igjen tidligere denne uken så fungerte det uten problemer. (Jeg hadde på det tidspunktet glemt at jeg fikk feilmelding forrige gang ). ... Du gjør det riktig, så da er det veldig rart at du ikke får det til. Du kan jo spørre i MIUI-forumet. De vet mest sannsynlig hva som er gale. ENDELIG fikk jeg installer MIUI! Løsningen var å skifte recoveryprogrammet. Skiftet til denne og da fungerte alt som smurt på første forsøk! Looking good! Edit: Er det mulig å modde notification baren på noen måte uten å legge inn et helt theme? Endret 7. april 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Grattis! Var jo strengt tatt på tide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå