Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clockr (gratisversion (har ikke dato)).

Skal seriøst folk ha betalt for slikt??

 

Ja slik er det. Enten er programmene reklamefinansiert der man kan donere for og fjerne reklamen.

 

- Eller så er programet rent, men med en mulighet for og donere hvis man har lyst.

 

- Eller så er det 2 programmer man kan velge imellom, ene er gratis versjonen strippet for noen funksjoner, og fullversjon som koster som har alle funksjonene.

 

Og det sistnevnte er et slikt "program", grunnet ingen mulighet for reklame.

Lenke til kommentar

Jeg liker å lage slike ting andre kan bruke, ja.

Men poenget her er at det tar ikke lange tiden å smelle opp en av disse tusen klokkene med tekst, en sær ting å kreve penger for at den skal kunne vise dato. Hadde det derimot vært noe annet kunne jeg forstått man ønsket penger.

Til sammenligning er det folk som har brukt timesvis på custom ROMs og annet som ikke tar en skit for det, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke peiling, but i'm on it! (Dvs. at jeg flasher det nå :p )

 

Edit:

 

Da var det gjort! Fikk problemer i starten siden jeg aktiverte WiFi før første restart, så husk det. Ellers er MIUI utrolig lekkert! Sinnsykt uvant også, men dette ser lovende ut. Jeg beholder det for nå, så får vi se om jeg går tilbake igjen til CleanDHD eller ikke :)

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

MIUI er faktisk utrolig digg når du har vendt deg til det. Eneste jeg ikke liker er lockscreenen; den ser veldig bra ut, men den lagger og det takler jeg ikke...

Steffen Moss: Flashet du siste MIUI builden? 1.3.18? Finner du MIUI klokka noe sted?

 

EDIT: Ser det har kommet Gingerbread release nå, må flashes!

Endret av CH3Z
Lenke til kommentar

MIUI er faktisk utrolig digg når du har vendt deg til det. Eneste jeg ikke liker er lockscreenen; den ser veldig bra ut, men den lagger og det takler jeg ikke...

Steffen Moss: Flashet du siste MIUI builden? 1.3.18? Finner du MIUI klokka noe sted?

Je

EDIT: Ser det har kommet Gingerbread release nå, må flashes!

 

 

Jeg kjører 1.3.25. Klokken ligger her ja. Har merket at batteriet ikke er så dårlig. Den er bedre enn forventet, og det er også imponerende siden jeg ikke har flashet ny radio.

 

Det var veldig uvant å komme dra 192 DPI til 240, så jeg har justert DPIen ned til 200. Så blir ikke alt så komisk stort :p

Lenke til kommentar

Den enkleste metoden for å ta screenshot av telefonen er i mine øyne denne:

(Obs! Krever root)

 

Last ned: Webkey

 

 

Appbrain-link: Webkey

Beskrivelse: Styr alle telefonens funksjoner fra browseren (krav: internettilkobling. Fungerer også over 3G). Jeg testa å spille et par spill og å styre kameraet. Bare fantasien setter grenser.

  • Paste lange linker og åpne i tlfs browser
  • Bruk PCens tastatur til å skrive på telefonen
  • Ta screenshot direkte til PCen
  • Browse minnekortet og last ned innhold
  • Send SMS (skriv på PCen)
  • Få telefonens plassering vist på Google Maps
  • Overvåk ubesvarte anrop og uleste meldinger

OBS! Krever root

Pris: Gratis

Ads: Nei

Kategori: Produktivitet

 

 

Du kan nå styre telefonen gjennom browseren og aktiverer du PNG-view kan du ta screenshot ganske enkelt ved å høyreklikke på bildet og velge Lagre som/Save as. Og vips du har bildet på PCen din.

Kan jo sitere dette igjen. Nå har det også kommet en egen knapp for save screenshot. Man kan også velge low resolution, png on/off og half-size. Har man root er det veldig praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...