DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva slags batteri-widget er det, og er det mulig å få inn et mellomrom mellom batteri og 70 %? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er Minimalistic Text Widget som kan gjøre stort sett det du gidder med. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvordan fungerer MTW? Jeg valgte custom under layout, og gikk inn på custom layout. Trykka på pluss-tegnet og deretter på battery. Prøvde meg på den hvor det bare står battery level, og får opp en melding. Men hvis jeg har gjort noe riktig overhodet, hva gjør jeg egentlig videre nå? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dra og slipp det du vil ha opp i feltet. Det du vil fjerne kaster du i bosspannet (som dukker opp når du holder fingen på tingen du vil fjerne). Når du er ferdig så trykker du tilbake og trykker OK. 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Takk skal du ha, skjønte litt av prinsippet nå. Men teksten blir veldig liten, selv om jeg scrollet meg ned til text style og normal, og valgte en større size. Går også inn på text color og velger en annen farge enn hvit, men likevel ender jeg opp med en som er hvit. Flere ganger ender jeg opp uten en widget overhodet. Da har jeg bare gjort noen valg og trykka på ok under "Preview (tap to toggle)". Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hmm, merkelig. Du kan jo prøve å reinstallere det, med mindre du allerede har prøvd det. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Noen som vet om et bra tema til Desire? Har sett litt på xda, men det er jo 88 sider... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Leter etter en enkel analog klokke. Helst lys med gjennomsiktig bakgrunn - så man kun ser viserene.. noen tips? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Leter etter en enkel analog klokke. Helst lys med gjennomsiktig bakgrunn - så man kun ser viserene.. noen tips? Bruker denne selv https://market.android.com/details?id=factory.widgets.TransparentClock Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fortsatt WIP, men målet nærmer seg. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ny ROM, nye muligheter Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvilken syreskadet app er det noen folk bruker for å ta screenshots? Kvaliteten er jo helt jævlig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Ser ut som .jpg konvertering. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvilken app burde man bruke? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Tja, hva med den som blir anbefalt i første innlegg? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Den gir da ikke så god kvalitet den heller? Eller kan man forandre på noen innstillinger kanskje? Forbanner meg over at jeg ikke får sdk'en til å funke igjen... Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg bruker "screenshot" - med liten s - fra giksoft.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Widgeten jeg brukte som bakgrunn i forrige skjermbilde nektet å legge seg bak de andre widgetene og ikonene etter en restart av LaucherPro, så gav opp det prosjektet. "Flyttet" ikonene ned til docken og lagde meg en Sense-inspirert klokke, og er vel sånn passe fornøyd nå. Blir vel å endre bakgrunn på lockscreen før jeg er helt fornøyd. Bruker Make Your Clock for klokken, AndCubes som ikoner og en random "vår-i-Hardanger" -bakgrunn jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå