Matsemann Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er det ikke ganske fuktig under den broen din? Skjønner at du er irritert på alt og alle. Jeg synes mange bilder her inne er pene, men samtidig kunne jeg aldri hatt det slik selv, da de ser helt ubrukelige ut. Enten overfyllte eller alt for minimalistiske.. Dessuten er mange kjedelig like. Er noen typer som går igjen, med lignende bakgrunn og ikoner osv. Man skal få lov til å være kritisk/uenig uten å få slengt dritt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Joda, smaken er som baken, men når man kun kommenterer for å være spydig så er det noe helt annet. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vil også tro at folk flest setter opp homescreen på en måte som virker for dem, ikke som skal virke for alle. 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva heter den nyhets-widget'en forresten? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 - RSS - NewsFlash Plus (mod). Husker det ble spurt om tidligere(side 30). Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Flere burde sjekke ut Sweeter Home! Er fortsatt i beta og er vanskelig å sette opp, men det kan være både praktisk og kult når du først har fått det opp http://www.sweeterhome.com/projects/sweethome Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg er veldig fornøyd med de to "Pure"-widget'ene, definitivt verdt prisen på knappe 12 kr stykket. Ellers foretrekker jeg "overskyet" fremfor "delvis overskyet" fortiden.. Det er dog litt dumt at man ikke kan ha været for to forskjellige steder med minimalistic.. Ellers kan det jo blir litt trangt når det skal stå "TRETTIFØRSTE" i dato-widget'en, eller UKETRETTIÅTTE i uke-widget'en, spesielt i landscape.. Endret 19. mars 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mulig å endre farge på notication bar? Er litt lei av hvit nå, hadde mørk grå før og den "forsvant" mer. (Android 2.2, LG P500 (Optimus One) ) Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) @ Ron Burgundy Jeg brukte "Ultimate Online Theme Kitchen" som er linket til i denne xda-tråden. Det krever root, og jeg vet ikke om det virker like bra på Optimus som det gjør med Desire som jeg har, men verdt et forsøk. Hvis alt går som det skal får du en link til en zip-fil du kan flashe i recovery. Endret 19. mars 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jau, verdt et forsøk. Men personlig er jeg ikke så gira på å roote. Er veldig fornøyd med tlf slik den er nå, etter mange ulike oppsett og noe ulik maskinvare. Det eneste jeg kunne tenkt meg var en mer diskret farge på not.bar. Men bra og konstruktivt forslag likevel Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Flere burde sjekke ut Sweeter Home! Er fortsatt i beta og er vanskelig å sette opp, men det kan være både praktisk og kult når du først har fått det opp http://www.sweeterho...jects/sweethome Ikk feil! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) En kjedelig lørdagskveld mikset med livlig fantasi og paint, er lik: Jeg liker i hvertfall en "clean homescreen", istedenfor en homescreen fylt med haugevis av apps. . Med GO Launcher EX og et stryk oppover på skjermen, popper menyen med de mest brukte appsa opp. Endret 20. mars 2011 av Bartin Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er ikke helt fornøyd enda, men det kommer seg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med de to "Pure"-widget'ene, definitivt verdt prisen på knappe 12 kr stykket. Ellers foretrekker jeg "overskyet" fremfor "delvis overskyet" fortiden.. Det er dog litt dumt at man ikke kan ha været for to forskjellige steder med minimalistic.. Ellers kan det jo blir litt trangt når det skal stå "TRETTIFØRSTE" i dato-widget'en, eller UKETRETTIÅTTE i uke-widget'en, spesielt i landscape.. Hvordan får du agendaen til å bli slik? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvordan får du agendaen til å bli slik? Bruker et 12 kroners-program/widget med navn "Pure Calendar Widget".. Den kan "hente data" fra mange forskjellige programmer.. "Notater" og "Handleliste" er også den widget'en, og de dataene er hentet fra "todo-liste"-programmet "Dato Gtasks".. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jepp. Har installert betal appen. Men synes menyen var ekstremt knotete. Eks, velger jeg kun å vise google kalendaren og huker av alle andre kalendere, så vil den fremdeles vise at at vi er i uke 11 to ganger og at det er Henrik Ibsens bursdag (som om jeg bryr meg). Det jeg lurt på er hvordan du får den sånn "transparant", gjennomsiktig. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Det første vet jeg ikke helt kommer av - jeg har aldri hatt noen overflødige eller uønskede kalenderoppføringer.. Om du går på egenskaper for widget'en, også trykker på "Continue and skin", så får du opp en lang liste over forskjellige utseender.. Det jeg bruker heter "Fully transparent". Trykk på den og velg "Install", og deretter "Select", før du lagrer og lukker.. EDIT: sikker på at du har valgt kalenderne du ønsker? Jeg abonnerer på en et par Google-kalendere, men har variert hvilke som skal vises i de forskjellige widget'ene.. Endret 20. mars 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Beklager dårlig kvalitet på bildene. Har ikke rootet telefonen, og la ikke så mye i fotograferingen. Må si det ser bedre ut i virkeligheten enn her. Er det forresten noen som vet om en vær-widget som kan stå i stil til dette? Fant Simi sin, men den er bare 1x1, noe som ble litt smått. Endret 20. mars 2011 av SKT Lenke til kommentar
DBM Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sikker på at du ikke skulle hatt transparent bakgrunn på ikonene som nå har hvit bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå