WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vær så snill, må du spre kvalme på hvert eneste sted du er? Hva er nå dette for noe slags pissprat? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1309500 post #15 Mindre hjelpsomt om ikke annet 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sær smak denne Steffen Moss har ovenfor... ser ut som reklamebrosjyrene for helsekost som man får i postkassa. Og hva er greia med bokstaver istedet for tall? Seriøst? Jeg synes de er langt penere enn hva folk flest setter opp. Du skulle sett på XDA-forumet, der svir det i øynene. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vær så snill, må du spre kvalme på hvert eneste sted du er? Hva er nå dette for noe slags pissprat? Det er ikke pissprat, det er basert på hva jeg har sett deg skrive rundt på forumet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du følger med ja? Føler også behov for å bedrive offtopic med det her inne også? Bevares... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du følger med ja? Føler også behov for å bedrive offtopic med det her inne også? Bevares... Og god natt til deg. OnT: Finnes det noen musikkspillerwidgets som støtter flere musikkspillere (Spotify, WinAmp, stock osv) og som ser ganske clean ut (gjerne noe i samme gate som RockIt sin widget)? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du kan installere Widgetsoid. Da kan du lage din egen musikk-widget, og den tar det meste slik jeg har erfart Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 OscarMike1: Har du lagd ikonene selv? stilig og enkelt design du har der. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 OscarMike1: Har du lagd ikonene selv? stilig og enkelt design du har der. Om du installerer minimalistic text og legger til 1x1 (eller 4x1 som det er på de andre hjemskjermene), kan du under layout legge til custom text og gjøre den om til snarvei til applikasjon. Takk, takk Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Genialt hehe! da ble det et helt nytt oppsett hos meg å, får se om jeg får lagt ut noen bilder. Er ikke helt fornøyd enda Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Her er min, godt inspirert av Oscarmike1. ikke helt fornøyd enda, så blir vel litt tweaking framover. Launcher pro plus Hoved side simi clock minimalistic text circular clock Venstre side GO! sms widget Høyre side Widgetsoid EXcountdown simi folder widget sorry litt dårlige bilder, brukte kamera Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Lekkert som alltid Joachim Lenke til kommentar
DBM Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Men spesielt funksjonelt ser det ikke ut Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 skjønner ikke de som vil ha en million ikoner på home screen.. du får uansett notifications i statusbaren Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 skjønner ikke de som vil ha en million ikoner på home screen.. du får uansett notifications i statusbaren enig i denne. ett spørsmål: er bildet til venstre lockscreenen din? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 skjønner ikke de som vil ha en million ikoner på home screen.. du får uansett notifications i statusbaren Poenget er vel å ha de mest brukte snarveiene på hjemskjermene, så man slipper å lete blant de man ikke bruker i applikasjonslisten. Men smak og behag. Selv har jeg de fire mest brukte applikasjonene, kalender, klokke og vær. Men ingen ikoner, kun tekst og tall. Må jo være rent og pent Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Klokka ovenfor må jo plasseres i det optiske midtpunktet da... Ellers er "rent og pent" generelt sett dønn kjedelig. Akkurat som designen på macintorsker. Endret 18. mars 2011 av WarpX 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er det ikke ganske fuktig under den broen din? Skjønner at du er irritert på alt og alle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så så...rolig nå gutter og jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå