OscarMike1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hyggelig gjort, takk skal du ha. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hahah, ser nå at jeg glemte å legge ved ikonene! Her er de! Icons_Blurb_white.zip Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hahah, ser nå at jeg glemte å legge ved ikonene! Her er de! Icons_Blurb_white.zip Enda bedre Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke lockscreener bruker folket? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Widget Locker. Ligger guider bla. i denne tråden hvordan du kan lage egen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den guiden trenger man ikke lenger. WidgetLocker støtter temaer nå Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mangler en skjerm, men den er nesten helt tom, såå.. Og jeg måtte nesten anonymisere mannebeinet litt og diverse. Men ja: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Pent! Ser utrolig bra ut! Hva er det greiene over albumet? "Alarm", "Media" "Alerts" osv. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Pent! Ser utrolig bra ut! Hva er det greiene over albumet? "Alarm", "Media" "Alerts" osv. Ser ut som en skinnet/konfigurert versjon av AudioManager Pro, det er for å stille inn volumet på diverse lyder. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Takker! Skal ta en titt på det Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Bare hyggelig, var forøvrig første treffet i market på "volume widget" Endret 10. mars 2011 av SBS Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bare hyggelig, var forøvrig første treffet i market på "volume widget" Ser veldig bra ut. Hvilken bakgrunn, klokkewidget og kalenderwidget bruker du? 1 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bare hyggelig, var forøvrig første treffet i market på "volume widget" Ser veldig bra ut. Hvilken bakgrunn, klokkewidget og kalenderwidget bruker du? Er ikke mine bilder, jeg bare svarte hvilken widget han brukte Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Mangler en skjerm, men den er nesten helt tom, såå.. Og jeg måtte nesten anonymisere mannebeinet litt og diverse. Men ja: hvilken launcher er dette? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hvordan blir den så strøken?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hvordan blir den så strøken?? Hva mener du med strøken? Gjennomsiktig? Ikoner? Har man litt grafisk kunnskap som litt elementær photoshop-kunnskaper så kan man lage alle ikoner man selv kan ønske, er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hvordan blir den så strøken?? Hva mener du med strøken? Gjennomsiktig? Ikoner? Har man litt grafisk kunnskap som litt elementær photoshop-kunnskaper så kan man lage alle ikoner man selv kan ønske, er ikke så vanskelig Strøken som i goodlooking! Så ikonene er hjemmelaget, ja, tenkte ikke på det. Kreativt Gleder meg mer og mer til ny android nå Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er det ikoner du er ute etter, så kan du ta en titt her. Skal du ha noe lignende som aussieglis bruker, så kan du ta en tur innom her. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har oppdatert lockscreenen med vertikale slidere: Mangler en skjerm, men den er nesten helt tom, såå.. Og jeg måtte nesten anonymisere mannebeinet litt og diverse. Men ja: Hva heter de vær/klokke-widget'ene dere bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå