JohnRichard Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her er min homescreen. Får ikke opp varsel bortsett fra lyd og vibrasjon. Det er notificasjon i statusfeltet øverst på skjermen, men jeg vil ikke ha den synlig. Noe tips til feks en bra notificatipn widget? Hvilken klokke? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her er min homescreen. Får ikke opp varsel bortsett fra lyd og vibrasjon. Det er notificasjon i statusfeltet øverst på skjermen, men jeg vil ikke ha den synlig. Noe tips til feks en bra notificatipn widget? Hvilken klokke? analog animated clock. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hehe, jeg brukte faktisk bare paint. Bildene redigerte jeg til riktig størrelse slik at den tilpasser seg matrisene. Fant bildene ved å google litt rundt. Bildet som jeg la ut er bare sammensetning av homescreenene ved bruk av paint. Hvordan fikk du ikonene til å ligge kant i kant? Jeg har både lastet ned ferdige ikoner og redigert mine egne, men når jeg legger til ikonene blir det nivåforskjell mellom for eksempel 2x1 og 1x2 som ligger ved siden av hverandre. Som Lekr skrev, så må du gjøre noe med radene eller kolonnene. Om du ser at det er tomrom på høyre og venstre sidene, så må du klippe bort eller komprimere kolonnene på bildet. Om det er tomrom på over- og undersidene gjøre du det samme, bare med radene. Om du ser på min Homescreen 1 på Spiderman bildet så har jeg klippet bort en del av en wallpaper som man finner ved å google opp. Det er ikke bare å sette et bilde inn og forvente at appsen skal strekke bildet ut. Burde egentlig vært det, men desverre er ikke funksjonen der. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Da har jeg rootet og lagt inn Revolution HD med siste patch (16), og flashet Elegant Blues tema. (2400 på quadrant) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Huff, det er så mange muligheter og så mye alternativer men vil bare takke for alle tips og triks Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Forandring fryder, til kjærestens store frustrasjon Tema, klokke og ikoner fra droiddeck.com 2x1 widget fra yr. Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Vinterferie, lite å gjøre.. Hmm.. Prøve å lage en til da Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tidligere så hadde jeg en side med en drøss av forskjellige icons til LauncherPro, men nå kan jeg ikke finne den igjen, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Denne: http://launcherpro.droidicon.com/ ? Det er hvertfall de ikonene jeg bruker for dock Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Her er en haug med ikoner: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=11293802#post11293802 Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Takker, selv om linken bare var til docks og wallpapers så fant jeg en annen link på samme del av forumet med masse icons. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har oppdatert lockscreenen med vertikale slidere: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvilken musikkspillerwidget er det der? En modifisert Spotify eller? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei, det er standard-widgeten til Rockit Player Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hmm ... Den så faktisk bra ut, så kanskje jeg skal prøve RockIt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Eneste irriterende med Rockit er at EQ kun er støttet hvis man har 2.3.... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvor fant du dock - ikonene? Eller andre lignende tekstikoner? Lett på nettet, men har ikke funnet de du bruker. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har lagt ved ikonene. Tekst-ikoner finner du her, og ikke minst her. Du finner garantert noe du liker i den siste linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå