Lekr Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hm, funka bare jeg huka av for alternative wallpaper Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lekr: Du må først krysse av "Alternative Wallpaper". Complexity: Du må ha WidgetLocker. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Trykk menyknappen når d er på lockscreenen? skjer ingenting hos meg da.. Ikke vanlig lockscreen, du må ha WidgetLocker. Det var jo sagt i posten over. Kan komme med noe fornuftig da, som er sånn ca relevant: Få nytt bakgrunnsbilde hver dag fra NASA! Astronomy Picture of the Day Stilige bilder fra bla. Hubble av galakser og slikt, passer ofte med minimalistiske oppsett med hvit tekst. Også kan du lese om bildene om du vil i appen. Pent + interessant! Endret 24. februar 2011 av Überadri Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 - Make Your Clock Widget (ser at det ene 3-tallet kom litt uttafor, det er ikke meningen ) - Weather Widgets fra Yr.no - Battstatt Free (Oversatt til norsk av meg selv) - Launcher: ADW Lockscreen: Må gjøre noe med klokka, er ikke fornøyd, men finner aldri noe jeg er fornøyd med heller. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Mye som foregår oppe i statusfeltet ditt, hehe Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Her er min homescreen. Får ikke opp varsel bortsett fra lyd og vibrasjon. Det er notificasjon i statusfeltet øverst på skjermen, men jeg vil ikke ha den synlig. Noe tips til feks en bra notificatipn widget? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg trenger en usynlig widget, som viser ubesvarte anrop og nye tekstmeldinger. Gjerne også email. Når jeg ikke har noe nye meldinger, skal den ikke vise altså.. Finnes noe slikt? Edit: Kan bruke SMS unread count, men skulle gjerne fått større ikoner. Hmm.. *lete mer* Endret 24. februar 2011 av TAVT Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Redigerte litt på min homescreen fra sist gang. (Er mye bedre når man ser på mobilen pga Super Amoled skjermen. Mye sterkere farger) Homescreen 1: Klokke: Simi Clock Widget m/ Simi Folder Widget integrert Batteri: BattStatt Været: Simi Clock Widget Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 2: Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 3: Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 4: Android spill: Simi Folder Widget Innstilling: Switch Pro Widget Bildene: Desktop VisualizeR Endret 24. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ser veldig bra ut Ky_kun! Du kunne ikke tenke deg å bytte ikonene på "startlinja" til lignende som du har på home screenen din da? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ser veldig bra ut Ky_kun! Du kunne ikke tenke deg å bytte ikonene på "startlinja" til lignende som du har på home screenen din da? Nei, liker Touchwiz 3.0 jeg. Her får jeg det du leter etter, altså notifikasjoner på anrop og meldinger der. Pluss at fargene passer inn med Super Amoled skjermen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Redigerte litt på min homescreen fra sist gang. (Er mye bedre når man ser på mobilen pga Super Amoled skjermen. Mye sterkere farger) Homescreen 1: Klokke: Simi Clock Widget m/ Simi Folder Widget integrert Batteri: BattStatt Været: Simi Clock Widget Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 2: Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 3: Bildene: Desktop VisualizeR Homescreen 4: Android spill: Simi Folder Widget Innstilling: Switch Pro Widget Bildene: Desktop VisualizeR Har du photoshoppet i sammen bildet til en bakgrunn og brukt Desktop VisualizeR til å lage de ulike bildene om til linker/shortcuts? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hehe, jeg brukte faktisk bare paint. Bildene redigerte jeg til riktig størrelse slik at den tilpasser seg matrisene. Fant bildene ved å google litt rundt. Bildet som jeg la ut er bare sammensetning av homescreenene ved bruk av paint. Endret 24. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hehe, jeg brukte faktisk bare paint. Bildene redigerte jeg til riktig størrelse slik at den tilpasser seg matrisene. Fant bildene ved å google litt rundt. Bildet som jeg la ut er bare sammensetning av homescreenene ved bruk av paint. Ok, ja det blir jo samme greia Kan en velge selv størrelse på matrisene/linkene slik at de passer perfekt til bildene? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Nja, størreslene på pikslene kan variere, men forholdene (eks. 1x2, 3x1 osv) må passe hverandre. Om forholdene er feil vil applikasjonen ikke strekke ut bildene, men vil komprimere bildene slik at de ser som de skal være. Da er det vel bare å prøve og rette opp vertikale eller horisontale pikslene helt til den passer Endret 24. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Samsung Galaxy S. Zeam Launcher. Bruker bare tre skjermer, da jeg (enn så lenge) ikke trenger noe mer plass. Venstre: Wapedia widget, fire CircleLauncher widgets, med de appene jeg bruker mest, Winamp widget. Midten (Hovedskjermen): Beautiful Home Weather med hjemmelagd design på klokke-skallet, Gauge Battery Widget. Høyre: GoogleSearch, SmoothCalendar, Beautiful Widgets brytere. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 WidgetLocker er oppdatert. Temaer er nå støttet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Og nå fungerer det på Galaxy Tab! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp! Er en del nye ting i denne versjonen. Her er noen temaer til 2.0, Her er en enkelt guide på hvordan man selv lager temaer, og her er en liten tutorial om hvordan man installerer temaene Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hehe, jeg brukte faktisk bare paint. Bildene redigerte jeg til riktig størrelse slik at den tilpasser seg matrisene. Fant bildene ved å google litt rundt. Bildet som jeg la ut er bare sammensetning av homescreenene ved bruk av paint. Hvordan fikk du ikonene til å ligge kant i kant? Jeg har både lastet ned ferdige ikoner og redigert mine egne, men når jeg legger til ikonene blir det nivåforskjell mellom for eksempel 2x1 og 1x2 som ligger ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du trenger flere rader og kolonner, så du får et rutenett med flere ruter. Det endrer du i LP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå