Joachim Vadseth Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 På Android eller Ubuntu? ;p Minimalistic Text. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tenkte på Android ja Takker. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Litt forskjellig av apps er brukt for å sette sammen homescreen: - LauncherPro (8x10 grid, fjernet notification bar) - LauncherPro Icons (også brukt docken "white mist transparent" herfra) - LauncherPro Plus (resize widgets) - simi batteri widget - 3D moon (månefase) - Make Your Clock widget - Beautiful weather 1x1 - SwitchPro, 8 knapper Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Homescreen: Hvilken bakgrunn er dette? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Homescreen: Hvilken bakgrunn er dette? Det husker jeg desverre ikke. Tror jeg fant den på google images. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 du finner liknende og mange andere gratis bakgrunner med Zedge appen. Alt er gratis Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Homescreen: Hvilken bakgrunn er dette? http://www.fonditos.com/abstractos/todos/lluvia-02850-1600x1200.php TinEye er genialt. For dere som ikke har hørt om det før, så er det en søkemotor for bilder. Tok meg nøyaktig 2 sekunder å finne dette bildet 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Buffon som bakgrunn kan jeg like. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei, Buffon er aldri feil. Kom på tanken etter jeg så at han hadde blitt utvist etter 12 min mot Lecce i helga Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ser veldig bra ut. Bruker du multipicture live wallpaper, siden du har flere bilder? Endret 23. februar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 kan ikke folk starte å skrive hva slags apps etc folk bruker så man slipper å spørre hver eneste gang? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 kan ikke folk starte å skrive hva slags apps etc folk bruker så man slipper å spørre hver eneste gang? Ja, men saken er at folk som poster her har skrevet det opp mange ganger hva de bruker. Nye bilder er som oftes flytting på widget og nye bakgrunner. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Legg med en kort quote fra det opprinnelige innlegget da. Det gir jo tråden enorm merverdi, enn at man må bla igjennom 30+ sider... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ser veldig bra ut. Bruker du multipicture live wallpaper, siden du har flere bilder? Nei, jeg bruker bare et vanlig bakgrunnsbilde på homescreenen, og et eget bilde i WidgetLocker. Ellers bruker jeg: - LauncherPro Plus - Dock-ikoner: Blurb White - Dock - Stock LP glass-dock - Extended Controls - Klokke - Minimalistic Text - RSS - NewsFlash Plus (mod) - Bakgrunnsbilde - Morning Mist II - Lockscreen-bilde - Monte Car - Slider - Power Mod Endret 23. februar 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Nei, jeg bruker bare et vanlig bakgrunnsbilde på homescreenen, og et eget bilde i WidgetLocker. Hvordan gjør du det? Endret 23. februar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Trykk Meny-knappen på telefonen når du er på lockscreenen, Settings-->Look & Feel-->Select Wallpaper Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Takker, men select wallpaper er grått her hos meg og jeg får ikke gått inn. Vet du hva grunnen til det kan være? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Trykk Meny-knappen på telefonen når du er på lockscreenen, Settings-->Look & Feel-->Select Wallpaper Trykk menyknappen når d er på lockscreenen? skjer ingenting hos meg da.. Launcher pro plus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå