greenman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Den koster penger, så du må nok få tilgang til paid apps før du kan kjøpe den Hvordan får jeg tilgang til paid apps? Telefonen er roote'd btw =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Last ned dette til minnekortet, installér og kjør. Velg så for eksempel T-Mobile (US) og "Emulate on Boot". Ta så en restart (for ordens skyld, kanskje ikke nødvendig), og så skal du ha tilgang til paid apps edit: Merk at noen programmer også forsvinner fra lista; de som ikke finnes i USA. Spotify for eksempel. Si gjerne ifra hvis du finner en Provider som har paid apps OG spotify Endret 15. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Helt vanlig Nexus One uten root. Jeg bruker et engelsk simkort til betalapps Endret 15. juli 2010 av Twofish Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvor henter alle disse ikke-norske værappene dataene fra? Er de like "nøyaktige" som Storm/Yr? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Vet ikke hvor "Weather & Toogle Widgets" henter det fra, men det er nøyaktig nok for meg hittil. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Last ned dette til minnekortet, installér og kjør. Velg så for eksempel T-Mobile (US) og "Emulate on Boot". Ta så en restart (for ordens skyld, kanskje ikke nødvendig), og så skal du ha tilgang til paid apps edit: Merk at noen programmer også forsvinner fra lista; de som ikke finnes i USA. Spotify for eksempel. Si gjerne ifra hvis du finner en Provider som har paid apps OG spotify Takk for guiden. Funket knall =) Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Helt vanlig Nexus One uten root. Jeg bruker et engelsk simkort til betalapps Hva heter vær-widget du har øverst? Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Helt vanlig Nexus One uten root. Jeg bruker et engelsk simkort til betalapps Hva heter vær-widget du har øverst? WeatherBug Elite Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette er oppsettet mitt: 2/5: Extended Controls bar med APN, WiFi, Vibrate og Flashlight, MortPlayer AudioBook Widget, Transdroid Widget og Twitter Widget 3/5: Varsel fra Yr widget, Pure music widget, og apps 4/5: Agenda Widget som inkorporerer Astrid og kalender Ellers bruker jeg ADW i kombinasjon med Sense uten root-tilgang Satser på å roote når CyanogenMod 6.0.0 er ute til Desire Hvordan får du fikset den "docken" i ADW? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette er oppsettet mitt: 2/5: Extended Controls bar med APN, WiFi, Vibrate og Flashlight, MortPlayer AudioBook Widget, Transdroid Widget og Twitter Widget 3/5: Varsel fra Yr widget, Pure music widget, og apps 4/5: Agenda Widget som inkorporerer Astrid og kalender Ellers bruker jeg ADW i kombinasjon med Sense uten root-tilgang Satser på å roote når CyanogenMod 6.0.0 er ute til Desire Hvordan får du fikset den "docken" i ADW? Menyknappen->ADWSetting->UI Setting: Unckeck "Desktop dots" og check "Secondary ActionButtons" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Homescreenen på min Eken M001 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 HTC Desire med FroYo samt FancyWidget og Blue sea live wallpaper fra Galaxy S. Lenke til kommentar
Iconz Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 hvordan får dere til en facebook widget med som ikke tar stor plass med en hvor du kan oppdatere statusen din? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 hvordan får dere til en facebook widget med som ikke tar stor plass med en hvor du kan oppdatere statusen din? Last ned "Facebook for android" appen i marked. Så bare adder du du homescreen widgeten som heter Facebook. Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Dette er oppsettet mitt: 2/5: Extended Controls bar med APN, WiFi, Vibrate og Flashlight, MortPlayer AudioBook Widget, Transdroid Widget og Twitter Widget 3/5: Varsel fra Yr widget, Pure music widget, og apps 4/5: Agenda Widget som inkorporerer Astrid og kalender Ellers bruker jeg ADW i kombinasjon med Sense uten root-tilgang Satser på å roote når CyanogenMod 6.0.0 er ute til Desire Hvordan greier du og bruke sense klokken i ADW? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Kjører ikke Sense-klokken, kjører en gammel versjon av Yr-widgeten som var såpass lik at HTC krevde at den ble fjernet fra markedet pga plagiat. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Og såvidt jeg forstod har du fremdeles apk-en? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Korrekt! Jodd29 kan sjekke meldingsinboksen sin, julen er kommet tidlig i år... Endret 19. juli 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Bruker bare 3 homescreen på min Samsung Galaxy S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå