Lekr Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Takk skal du ha. Litt gøy å endelig kunne lage en unlock selv, som ingen andre har fra før av. Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jupp, og det å lage selve unlocken er jo overhodet ikke vanskelig, litt mer køddent å edite .apk'en, men fikk det til og resultatet er stilig. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er glad jeg har S-OFF Link til en oversiktlig guide for å få S-OFF? Har custom ROM, men skulle likt å fått større "internminne". Her er en oversiktlig guide (link) Jeg brant .iso filen på en cd og bootet fra den med telefonen koblet til pcen og fulgte instruksene på skjermen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er glad jeg har S-OFF Link til en oversiktlig guide for å få S-OFF? Har custom ROM, men skulle likt å fått større "internminne". Her er en oversiktlig guide (link) Jeg brant .iso filen på en cd og bootet fra den med telefonen koblet til pcen og fulgte instruksene på skjermen. Så laster du ned en ny HBOOT fra alpharev, så får du mer internminne. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Edit: Circle Battery funker selvsagt dårlig der, så jeg fjerna den og trakk været inn mot høyre. Endret 17. februar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tenkte jeg skulle skrive en liten guide som forteller hvordan du endrer skrifttypen i Android, uten ADB eller egne apps for dette. Det eneste som kreves er root og ClockworkMod (noe som er en selvfølge når man har root). Mener det var en som spurte etter det her inne, eller i en annen tråd for en tid tilbake så. 1. Først av alt, last ned zip-filen vedlagt i denne posten. 2. Last ned eller finn den fonten du ønsker. Lagre den på et midlertidig sted (skrivebordet, egen mappe etc) 3. Endre navnet på den/de fontene du ønsker til DroidSans.ttf (hovedfonten), DroidSans-Bold.ttf (om du har en fet utgave av den ønskede fonten, ellers tar du bare en kopi av hovedfonten) og Clockopia.ttf (om du kjører relativt vanilla Android og ønsker å endre fonten på lockscreen-klokken). 4. Markér og kopiér filene over. 5. Bruk WinRAR (eller et lignende program) til å åpne zip-filen nedlastet i punkt 1, navigér til system -> fonts. 6. Kopier inn de ønskede fontene ved å trykke på CTRL-V og deretter "OK" på dialogboksen. 7. Lukk WinRAR og overfør zip-filen til roten på minnekortet på mobilen din. 8. Bruk ClockworkMod eller ROM Manager til å pakke ut filen på mobilen din. Husk å ta en backup. 9. Enjoy din nye font! Da håper jeg mini-guiden var til hjelp for noen. Jeg får selv ikke ADB til å fungere, og da synes jeg denne metoden her fungerer utmerket. Den ser litt komplisert ut, men etter første gang er den enkel. FontPack-DroidSans.zip 2 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er heller IKKE sur på deg:-) 3 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er utrolig kjekt å høre! Hehehe Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) noen som vet om noen bra lockscreen apps? til oss som ikke har root å heller ikke får det til Endret 19. februar 2011 av mellow_d Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 WidgetLocker. Koster et par kroner, men det er verdt det Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Litt sensur må til Vakkert, kan du poste docken? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har kun 4 ikoner. Husker ikke hvor jeg fant dem. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Misliker sterkt at dock-ikonene blir så pikslete De er av høy oppløsning, så det er ganske rart. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Dagens Så litt off-topic: screenshot fra laptoppen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Navn på batteri widget? Ellers, pent og enkelt. Akkurat slik jeg selv liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå