-Tommy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ;D Vet du hvilken font som er brukt her? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 jepp, det er Helvitca Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 jepp, det er Helvitca Helvetica? Ser ut til at det bare er beatiful wigdets-klokken som er av fonttypen Helvetica. Fonten i notifikasjonslinjen og på de andre widgetene tror jeg er Droid Sans eller en avart av denne. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 jepp, det er Helvitca Helvetica? Ser ut til at det bare er beatiful wigdets-klokken som er av fonttypen Helvetica. Fonten i notifikasjonslinjen og på de andre widgetene tror jeg er Droid Sans eller en avart av denne. fonten heter helvitca. den koster penger Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvordan får man denne måten å vise hvilken dag det er? Endret 9. februar 2011 av Erratum Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Widget: Oneseven (Betalversjon lar uken starte på mandag) Endret 9. februar 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Widget: Oneseven (Betalversjon lar uken starte på mandag) Eller widgeten Minimalistic Text som er utrulig mye bedre og kan customizes så mye du orker omtrent! Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Mekket meg egen lockscreen, den ene linja som ikke er rett er blitt rettet ut, men gadd ikke ordne nytt bilde. Har også planer om å få flyet mer midt på rullebanen. Låses opp ved at flyet dras bortover rullebanen. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Finns det noe som kan endre font i hele OSet? Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Finns det noe som kan endre font i hele OSet? Jepp, Font Changer, men som det står i beskrivelsen: Requires *FULL ROOT* (aka NAND unlocked or S-OFF) and *BUSYBOX*. If you don't know what either means stay away! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er også mulig å flashe fonter med ROM Manager. Kan skrive hvordan i ettermiddag. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bah, perm root på Desire Z. Orker ikke å styre med det Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Om du har roota telefon din så er det null problem å endre fonter med ADB. Du må ha en vanlig font og en som er bold. adb push DroidSans.ttf /system/fonts/ adb push DroidSans-Bold.ttf /system/fonts/ adb push Clockopia.ttf /system/fonts/ (om du også vil endre fonten på klokka) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei har ikke roota telefonen. Orker ikke stresse med det, da Visionary ikke funker hos meg, så må jeg ty til litt andre metoder, og det orker jeg ikke stresset med. Da lar jeg det være som det er Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Her er en tråd med en god del ikoner til de som liker å skifte ikoner... Min lenke Lenke til kommentar
Edian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Dette innlegget begynner å eldes, men jeg lurer på om du har dette bakgrunnsbilde enda? Det var akkurat passe simpelt om du skulle ha det, er du keen på å dele det? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Dette innlegget begynner å eldes, men jeg lurer på om du har dette bakgrunnsbilde enda? Det var akkurat passe simpelt om du skulle ha det, er du keen på å dele det? Yea http://db.tt/FShMntb Lenke til kommentar
Edian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hjertlig Endret 11. februar 2011 av Nanophus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå