DementedAlbino Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja jeg har begge deler uten at jeg får det skikkelig. Likte spesielt den som ble lagt ut over her med ni ikoner og klokke på forsiden. Noe gjør jeg tydeligvis feil her likevel, for blir ikke i nærheten når jeg prøver. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja jeg har begge deler uten at jeg får det skikkelig. Likte spesielt den som ble lagt ut over her med ni ikoner og klokke på forsiden. Noe gjør jeg tydeligvis feil her likevel, for blir ikke i nærheten når jeg prøver. hvis du tenker på min har jeg brukt 8 rows og 8 columns i launcher pro. utenom det har jeg bare resizet iconene jeg legger til med desktop visualizer =) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 WidgetLocker eller Lock 2.0 antar jeg. Du kan lett modde sliderne i WidgetLocker dersom du har litt kunnskap rundt ADB og signing (eller har S-OFF) Ja jeg bruker widget locker, men ikke funnet ut hvordan jeg kan få andre slidere enn de som alt ligger i programmet. Ja jeg har begge deler uten at jeg får det skikkelig. Likte spesielt den som ble lagt ut over her med ni ikoner og klokke på forsiden. Noe gjør jeg tydeligvis feil her likevel, for blir ikke i nærheten når jeg prøver. hvis du tenker på min har jeg brukt 8 rows og 8 columns i launcher pro. utenom det har jeg bare resizet iconene jeg legger til med desktop visualizer =) Du legger til som widget da regner jeg med siden du har resizet de i lp? Ikonene via desktop visualize altså. Hva størrelse velger du i så fall. Mulig problemet har vært at jeg har 4x4 i lp, og da ser det ikke ut til å bli bra uansett hva størrelse jeg velger på widgeten i desktop visualize, det blir alltid store mellomrom. Får teste på nytt i morgen tenker jeg:-) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ja, legger de til som widgets. mener jeg brukte den nest øverste (1x1 small) og jeg bruker 5 columns og 8 rows så jeg nå nettop =) Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har brukt Android i en snau måned nå, og må si jeg liker det. De to Curvefish-widgetene passer ikke så bra inn, men jeg setter brukervennlighet foran estetikk. Har ikke rootet telefonen (LG P500), men ShootMe fungerte likevel. Bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvilken launcher bruker du teveslave? Eller er det stock kanskje? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ser ut som launcher pro med custom dock. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bruker stock launcher. Byttet ut kontaktlista med kamera ettersom førstnevnte lett kan nås fra den blå telefonknappen. Prøvde forresten Circle Battery Widget, men batteriprosenten oppdaterte seg ikke automatisk (måtte slette den og legge den til på nytt for å få korrekt prosent). Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
ikkejug Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva brukte du for ikonene som text for facebook osv? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Minimal Icons. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=797194 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Med LauncherPro kan man jo velge ikon uten å måtte "bruke" noe. Ellers har du Desktop VisualizeR også. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg? Jeg bruker kun LauncherPro. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg prøvde å svare han som quota deg, var ikke veldig enkelt å tyde spørsmålet hans. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) ;D Endret 8. februar 2011 av Bibow 2 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bibow, sikkelig stilig homescreen du har laget. Hvilke apps har du brukt på den første homescreenen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikonene: http://dl.dropbox.com/u/4111270/Icons_AP7.zip Du trenger laucher pro plus og deskop visualizer. For de horisontale iconene, add 4x1 desktop visualizer widget og resize til 3x1 og for de vertikale velg 1x2. Jeg har også brukt 4 columns og 5 rows i LPP. 1 Lenke til kommentar
Toad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Akkurat fått telefonen, rimelig noob 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som kan linke meg noen store, tydelige og mørke ikoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå