Lekr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Laget meg en ny app drawer, null stress å lage i paint.net. Bytta bakgrunnsbildet også når jeg først var i gang. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Tre av hjemmeskjermene (har to til, en med kalender og en med sms): Bruker notification baren for kjapp tilgang til noen instilligner og Quick Desk for å få med noen ting til, slik at jeg alltid har tilgang til ganske mye, uansett hvilket program jeg er i. Quick Desk har jeg på long-press home og bruker taskmanageren der for å kjapt skifte mellom de siste programmene jeg har brukt og de programmene jeg har kjørende. Endret 1. februar 2011 av SBS Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilke nyhetswidgets på første skjermen? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Liten endring fra gårsdagen. Har gått over til mer transparente, og mer stock launcherpro widgets Har også gått over til å bruke SiMi Folder Widget for individuelle apps Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Liten endring fra gårsdagen. Har gått over til mer transparente, og mer stock launcherpro widgets Har også gått over til å bruke SiMi Folder Widget for individuelle apps Hvordan har du fått launcherpro widgets og spotify widget'ene til å bli gjennomsiktige? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Liten endring fra gårsdagen. Har gått over til mer transparente, og mer stock launcherpro widgets Har også gått over til å bruke SiMi Folder Widget for individuelle apps Hvordan har du fått launcherpro widgets og spotify widget'ene til å bli gjennomsiktige? Har lastet ned .apk-er. Spotify finnes her(krever avinstallering av eksisterende.apk), og LauncherPro finner du her. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilke nyhetswidgets på første skjermen? Det er News Republic sin widget, har prøvd et par nyhetsprogrammer og det er foreløpig min favoritt, selv om det er fryktelig dårlig på norske nyheter. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Finnes det en widget alà Beautiful Widget som gir deg korrekt værvarsel? BW bruker Google og den er ikke helt korrekt. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Finnes det en widget alà Beautiful Widget som gir deg korrekt værvarsel? BW bruker Google og den er ikke helt korrekt. Du kan prøve å sette Weather Service-innstillingene til Accuweather og sammenligne resultatene med Google. Det mest relevante alternativet vil være Weather Widget, som bruker yr.no sine resultater. Har dog ikke samme mulighet til å konfigureres med skins og lignende. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Laget meg en ny app drawer, null stress å lage i paint.net. Bytta bakgrunnsbildet også når jeg først var i gang. Hva heter klokke og batteri widget'ene du bruker her? er det simiclock? jeg klarer ikke å få til samme oppsett som deg isåfall. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Laget meg en ny app drawer, null stress å lage i paint.net. Bytta bakgrunnsbildet også når jeg først var i gang. Hva heter klokke og batteri widget'ene du bruker her? er det simiclock? jeg klarer ikke å få til samme oppsett som deg isåfall. ExtDateWidget og BattStatt. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Steffen Moss, jeg fikk sikkelig 80-talls feeling da jeg så din homescreen Hvilke apps har du brukt der? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hehe! Jeg har brukt: - Launcher Pro - BobClock (klokken) - Extended Controls - NewsFlash (moddet) - Ikoner - Minimalistic Text - Bilde: Funnet et eller annet sted. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Haha! Fett bakgrunnsbilde :!: Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 <må jeg ha root for at launherpro skal fungere? litt noob her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå