lur4d Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 For de som spør om SwitchPro, bruk heller Extended Controls, den har mediascanner blant annet. Du får ikonene til stå så tett ved å resize widgeten i LauncherPro Hva er mediascanner? Fant ut hvordan man resiza widgetene ja Men jeg ser enkelte har widgetene sykt tett sammen, mens hos meg så er det akkurat som de er "låst" fast til grid'en og jeg får dem ikke nærme hverandre, hvordan løser jeg det? Rade0n: Du har tilfeldigvis ikke link til app-drawer ikonet du bruker? Synes LP sin blir for stor og firkanta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Klarte faktisk ikke å finne ikonet på telefonen hmm... Lurer på hvor det kan ha gjemt seg ? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 For de som spør om SwitchPro, bruk heller Extended Controls, den har mediascanner blant annet. Du får ikonene til stå så tett ved å resize widgeten i LauncherPro Hva er mediascanner? Fant ut hvordan man resiza widgetene ja Men jeg ser enkelte har widgetene sykt tett sammen, mens hos meg så er det akkurat som de er "låst" fast til grid'en og jeg får dem ikke nærme hverandre, hvordan løser jeg det? Rade0n: Du har tilfeldigvis ikke link til app-drawer ikonet du bruker? Synes LP sin blir for stor og firkanta Mediascanner (eller media re-scan) er fint dersom du laster ned wallpapers feks fra Dropbox slik som jeg gjør, da finner ikke telefon de med en gang, så du må ta en reboot. Kom et update til Dropbox i dag, vet ikke om den har fikset det men.. Uansett så her Extended Controls mer funksjoner Hvor mange rader og kolonner har du pp LauncherPro? Jeg kjører 9x9. Stock er 4x4. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Launcher Pro Plus SiMi Clock Widget Switch Pro Widget ToDo List Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) GO Launcher EX med theme. Pent. Endret 29. januar 2011 av Bartin Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvordan får dere "streken" på SiMi Clock til å bli så enorm? Og jeg tar gjerne imot noen App drawer icons hvis noen her inne kan laste opp Lenke til kommentar
andybb Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Launcher Pro Plus SiMi Clock Widget Switch Pro Widget ToDo List Hvilken Todo list av alle som ligger i Market? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 GO Launcher EX med theme. Pent. Den bakgrunnen der skal forestille en "bokhylle" til dine apps - hylla di var veldig slunken :-) Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 @ jdmik Om du har Launcher Pro Plus kan du resize widgeten til å strekke seg over hele skjermen. @ andybb Denne tror jeg. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 GO Launcher EX med theme. Pent. Den bakgrunnen der skal forestille en "bokhylle" til dine apps - hylla di var veldig slunken :-) Det vet jeg. Men, jeg liker en ren og enkel homescreen og har derfor neste side full av apps. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har oppdatert min litt: Fra venstre: Lockcreen: Har fokusert layouten mot programmer som brukes ofte. Synes at noen av de lettere layoutene som mange har ville gått på bekostning av brukervennligheten for min del. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har fokusert layouten mot programmer som brukes ofte. Synes at noen av de lettere layoutene som mange har ville gått på bekostning av brukervennligheten for min del. Kan ikke annet enn å føle meg truffet, er ikke mange som kjører mer minimalistisk stil enn meg. Men jeg har svært enkel tilgang på alt jeg bruker regelmessig, jeg har bare valgt å gjøre noen ikoner usynlige. Det eneste som jeg bruker regelmessig som jeg må inn på app-oversikten for å finne er Angry Birds, som fortsatt er svært lett tilgjengelig når jeg bare trenger å trykke på app drawer og får opp spillet uten å scrolle. Men mulig du bruker telefonen til mer enn meg, jeg bruker den stort sett bare til ringing, sms, nettleser, kalkulator og spill. Skal jeg en sjelden gang inn på noe annet så er det null stress å finne fram. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva heter klokken (og hvordan fikk du de fargene på den) og hvor kan jeg finne ikonene? (og hvordan får du ikonene så store?) =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Klokken, ikonene fant jeg i tråden her, og jeg brukte Desktop VisualizeR for å få store ikoner. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lekr, du kunne ikke ha lastet opp ikonet til din app drawer =)? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Klokken, ikonene fant jeg i tråden her, og jeg brukte Desktop VisualizeR for å få store ikoner. takk så mye! hvor mange rows/columns bruker du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I LauncherPro? Bruker 8x8. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lekr, du kunne ikke ha lastet opp ikonet til din app drawer =)? Joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå