lur4d Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan skifter man "dock" eller hva det kalles på LauncherPro? Den du trykker på for å få opp menyen osv. Har blitt inspirert av denne tråden til å gjøre noe med det kjedelige designet til Sense Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan skifter man "dock" eller hva det kalles på LauncherPro? Den du trykker på for å få opp menyen osv. Har blitt inspirert av denne tråden til å gjøre noe med det kjedelige designet til Sense Trykk på "Menu"-knappen (den fysiske knappen alts), velg Preferences, Apperance settings eller hva det heter, dock background og velg custom. Kan hende du må restarte LP for at det skal virke (jeg har vist måtte begynne å gjrot det.. :/ ) Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk for raskt svar Men tenkte mer på hvordan dere endrer ikoner osv.. har sett bilder i denne tråden der ikonene er byttet til tekst etc. Den instillingen endret vel bare bakgrunnen? Eller er det sånn at dere har laget en bakgrunn i Photoshop i 123x123 px. f.eks? Hvordan "programmererer" dere knappene da? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk for raskt svar Men tenkte mer på hvordan dere endrer ikoner osv.. har sett bilder i denne tråden der ikonene er byttet til tekst etc. Den instillingen endret vel bare bakgrunnen? Eller er det sånn at dere har laget en bakgrunn i Photoshop i 123x123 px. f.eks? Hvordan "programmererer" dere knappene da? Har du prøvd å holde inne en av snarveiene i docken for å se hva som skjer? 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Anbefaler dere som bruker LauncherPro (og andre) til å teste ut "GO Launcher". Samme muligheter, men her for du også mange av mulighetene det er i kjøpe-versjonen av LauncherPro Plus. Kan også ta en titt på GO SMS http://www.youtube.com/watch?v=Xyf_C2yL14s Edit: Glemte å nevne det beste, den er GRATIS!! Endret 19. januar 2011 av Bartin Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Anbefaler dere som bruker LauncherPro (og andre) til å teste ut "GO Launcher". Samme muligheter, men her for du også mange av mulighetene det er i kjøpe-versjonen av LauncherPro Plus. Kan også ta en titt på GO SMS Bruker begge to. Superfornøyd. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvordan forstørrer man ikonene i LauncherPro? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Med betalversjonen kan du gjøre dette. Eller du kan ta en titt på gratisalternativet som jeg postet lengre oppe. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan forstørrer man ikonene i LauncherPro? ikoner eller widgets? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Ikoner. Finner ikke GO Launcher i Market, finner den i Appbrain, men ikke i Market. Har Galaxy S m. Android 2.2, hva kan dette skyldes? Endret 22. januar 2011 av Vegard-K Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 GO Launcher var crap anyway. Når du skal trykke på et ikon tror den at du swiper. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Mulig det er du som er feilen, for jeg opplever det ikke. Her kan du laste ned. Endret 22. januar 2011 av Bartin Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Mulig det er deg feilen er, for jeg opplever det ikke. Her kan du laste ned. Opplever det samme, i menyen, og på hjemmeskjermen når jeg skulle gjøre longpress. Irriterende, siden den ellers virket lovende. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Prøvde meg litt fram i kveld, visste ikke at det var så mange muligheter med LauncherPro, Folder Organizer og Desktop Visualizer! Spillmappen ble veldig stor da, får gjøre den mindre. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Link til sider med fine wallpapers? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg prøvde Go Launcher på min Htc Hero 2,1 for ikke så lenge siden og det er noe av det beste jeg har prøvd, men fordi jeg ikke kunne dra apps ned i docken var det uaktuelt for meg... Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg prøvde Go Launcher på min Htc Hero 2,1 for ikke så lenge siden og det er noe av det beste jeg har prøvd, men fordi jeg ikke kunne dra apps ned i docken var det uaktuelt for meg... Du kan bytte app i docken ved å holde på et ikon i docken så får du opp et alternativ om å bytte den ut med en annen. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjører en minimalistisk stil. Fire usynlige ikoner nederst, to på hver side av app drawer: telefon, dolphin hd, wi-fi og lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå