Joachim Vadseth Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men mail og meldning ikonet mangler, har du muligheten til å laste opp disse også? Da skal de ligge der Muligens jeg klippet de ut istedenfor å kopiere de når jeg moddet SMS Unread count apk-en. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) En liten Update. Endret 9. januar 2011 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Men mail og meldning ikonet mangler, har du muligheten til å laste opp disse også? Da skal de ligge der Muligens jeg klippet de ut istedenfor å kopiere de når jeg moddet SMS Unread count apk-en. Du må nok ha klippet de ut ja, har du muligheten til å laste opp disse to også? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Men mail og meldning ikonet mangler, har du muligheten til å laste opp disse også? Da skal de ligge der Muligens jeg klippet de ut istedenfor å kopiere de når jeg moddet SMS Unread count apk-en. Du må nok ha klippet de ut ja, har du muligheten til å laste opp disse to også? De ligger da der de la de ut når du spurte Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan kan jeg få oneseven til å droppe bakgrunn? Vil kun ha dagene over på den eksisterende bakgrunnen som er der... Jeg mente selvsagt på SiMi Clock, og ikke oneseven. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan kan jeg få oneseven til å droppe bakgrunn? Vil kun ha dagene over på den eksisterende bakgrunnen som er der... Jeg mente selvsagt på SiMi Clock, og ikke oneseven. Ingen som vet? Background color, still Alpha på 0. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan kan jeg få oneseven til å droppe bakgrunn? Vil kun ha dagene over på den eksisterende bakgrunnen som er der... Jeg mente selvsagt på SiMi Clock, og ikke oneseven. Ingen som vet? Background color, still Alpha på 0. Se der ja. Drev å så på forhåndsvisningen, og med Alpha på 0 så den jo ikke det minste bra ut. Men det var altså ikke mer som skulle til.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Har det enkelt på min Tab for tiden Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Generation X theme med Darky's ROM Endret 13. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Generation X theme med Darky's ROM hvordan fikk du til å endre font? har prøvd både ADB, Root Explorer og Font Changer fra Markedet Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Finn fontene du ønsker bruike (en vanlig og en bold), endre navn på de til DroidSans.ttf og DroidSans-Bold.ttf, eventuelt også endre fonten til klokka som er clockopia.ttf. adb push font.ttf /system/fonts/ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 HTC Desire Root S-Off Redux V. 1.0.0 RC1 Home screen Klokke: Minimalistic Text Dato etc: Minimalistic Text Appkiller: SystemPanel Toggle: SwitchPro Widget Har også skrudd ned densiteten på skjermen, så skjermen rommer mer. (Endre build.prop i /system/ endre ro.sf.lcd_density=180 (default 240). Jo lavere tall jo mer plass)(root)) Eksempel: Lock Screen: Widget locker, samme widgets som over Unlockes ved at "back" knappen holdes inne i .5 sekunder 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Har noen her tips til Lockscreen til Galaxy Tab? Jeg har prøvd de fleste, og da er det to problemer som oppstår: 1: Feil oppløsning. Taben har ofte for høy oppløsning for Lockscreenen 2: Standard Lockscreen forblir. Ofte legges ny lockscreen over den som følger med. Drømmen er en lockscreen som låser opp når 4, evt. 5 fingre tar på skjermen. Galaxy Tab støtter 5 fingre på skjermen, har testet selv. Endret 19. januar 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Finn fontene du ønsker bruike (en vanlig og en bold), endre navn på de til DroidSans.ttf og DroidSans-Bold.ttf, eventuelt også endre fonten til klokka som er clockopia.ttf. adb push font.ttf /system/fonts/ Takk, visste ikke at jeg måtte rename Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har også skrudd ned densiteten på skjermen, så skjermen rommer mer. (Endre build.prop i /system/ endre ro.sf.lcd_density=180 (default 240). Jo lavere tall jo mer plass)(root)) Tusen takk for tipset, dette revolusjonerte Taben min!!! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har også skrudd ned densiteten på skjermen, så skjermen rommer mer. (Endre build.prop i /system/ endre ro.sf.lcd_density=180 (default 240). Jo lavere tall jo mer plass)(root)) Tusen takk for tipset, dette revolusjonerte Taben min!!! Du kan også endre på andre instillinger ii build.prop, bare for morroskyld Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 La merke til det, men det gir ikke noen bruksverdi Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 La merke til det, men det gir ikke noen bruksverdi Nei, merka nå at det ble litt cheezy 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Finn fontene du ønsker bruike (en vanlig og en bold), endre navn på de til DroidSans.ttf og DroidSans-Bold.ttf, eventuelt også endre fonten til klokka som er clockopia.ttf. adb push font.ttf /system/fonts/ Takk, visste ikke at jeg måtte rename Må ikke rename. Settings -> Display -> Font style Mulig dette bare funker på Samsung Galaxy S Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Finn fontene du ønsker bruike (en vanlig og en bold), endre navn på de til DroidSans.ttf og DroidSans-Bold.ttf, eventuelt også endre fonten til klokka som er clockopia.ttf. adb push font.ttf /system/fonts/ Takk, visste ikke at jeg måtte rename Må ikke rename. Settings -> Display -> Font style Mulig dette bare funker på Samsung Galaxy S funker ikke på desire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå