rocknrolf77 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Oxygen 2.0 RC6 med simi-folder og darkglass adw tema. Var jo nesten i ekstase når jeg fant ut at det nå fantes adwlauncher EX. Jeg ønsker ekstra mange ting å justere velkommen Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har lekt meg litt med litt desk-modding i kveld, så har fått en liten WIP på gang nå. Noen som har tips til en kontakt-app, en facebook-app, en sms-app og en kalender-app i samme tema, helst minimalitisk? Kunne gjerne trengt en statusbar i Gingerbread-tema eller lignende også. pure messenger widget. kan velge om du vil ha gjennomsiktig bakgrunn på alle widgetene og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Min homescreen Liker det simpelt og stilrent. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hadde tenkt å legge ut screenshots fra min telefon, men etter at jeg oppdaterte den så mistet jeg root. Hvordan får en til screenshot da? Har prøvd med android SDK, men tror windows 7 bruker feil ADB drivere. Endret 7. januar 2011 av Teac Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Drevet og fikset og ordnet litt. Det jeg ønsker meg nå er en tekstklokka lignende Tajm, som er bredere, eventuelt litt større font så tips blir jeg takknemlig for. Kommer vel til å finne et eller annet å legge på hovedskjermen da den er litt tom atm. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvor finner jeg kule tekst baserte ikoner igjen? Husker ikke hvor jeg fant de sist gang. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg fant mine på droidpirate.com (litt usikker på om den er legit pga navnet...) Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 ..ellers kan det utrolig enkelt lages. Opprett et nytt dokument i Photoshop eller lignende med transparent bakgrunn på 80x80px eller noe Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Også bare putte inn det man vil av skrift eller bilde? Tror jeg at jeg må prøve da. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hadde en Icon Pack fra Market. Men tenkte ikke på at det er enkelt å lage selv. Takk for tipset Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Også bare putte inn det man vil av skrift eller bilde? Tror jeg at jeg må prøve da. Yea. Bare lagre som PNG. Så laster du ned Desktop Visualizer fra Market og legger til en widget fra Desktop Visualizer, velger ikonet du vil ha og hvilken app den skal åpne Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Drevet og fikset og ordnet litt. *snip* Hva er den øverste widgeten? Bruker "Strømkontroll" selv, men din hadde noen flere valg Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 @JohnRichard Er nok SwitchPro Widget. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvor kan jeg få tak i disse ikonene? Endret 8. januar 2011 av Mr.Anki Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 @JohnRichard Er nok SwitchPro Widget. Er bare strømkontroll... Bruker cyanogenmod (husker ikke hvilken versjon) og LauncherPro så kan hende det er det som gjør det. Noen som har tips til en tekstklokke widget med større font en Tajm? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvordan kan jeg få oneseven til å droppe bakgrunn? Vil kun ha dagene over på den eksisterende bakgrunnen som er der... Jeg mente selvsagt på SiMi Clock, og ikke oneseven. Endret 8. januar 2011 av svortevik Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvor kan jeg få tak i disse ikonene? Extractet de fra themet "SWG" til MIUI. https://www.dropbox.com/s/0rbzk1bb5s5pcgr Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mye fine homescreens.. Sku ønske jeg hadde tålmodighet til å gjøre det samme.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvor kan jeg få tak i disse ikonene? Extractet de fra themet "SWG" til MIUI. https://www.dropbox.com/s/0rbzk1bb5s5pcgr Takk skal du ha Men mail og meldning ikonet mangler, har du muligheten til å laste opp disse også? Endret 8. januar 2011 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå