Joachim Vadseth Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hold inne på det ikonet eller appen du vil bytte på docken, så får du opp en meny med diverse Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 hold inne på det ikonet eller appen du vil bytte på docken, så får du opp en meny med diverse Problemet mitt er å få frem selve docken som jeg har lastet ned. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Homescreen: Venstre: 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hold inne på det ikonet eller appen du vil bytte på docken, så får du opp en meny med diverse Problemet mitt er å få frem selve docken som jeg har lastet ned. Da trykker du på meny-knappen (den fysiske knappen på telefonen) velger preferences, apperance settings å dock background. Så velger du custom og finner "docken" (bildet). Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har samme problem som "Mr.Anki", jeg får ikke til å bytte dock. Når jeg trykker på "home knappen" får jeg bare oversikt over alle skjermene, ikke noen meny. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke home-knappen, menu-knappen. Til høyre ved siden av home-knappen. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke home-knappen, menu-knappen. Til høyre ved siden av home-knappen. Selfølgelig, haha, jeg er dum :S Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Har ikke dette valger på min Desire jeg.. Endret 8. desember 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har du LauncherPro på din Desire? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lockscreen du har der? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For å presisere litt da : ROM: MIUI Theme: SWG med medfølgende ikoner og lockscreen LauncherPro Plus med custom dock Widgets: DeskClock (MIUI), BattStatt, Beautiful Widgets, Extended Controls Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hmm.. Dette med ROM, hvordan funker det egentlig? Flashing? Som en ny, eller legger deg seg opp på den vanlige froyoen? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Først må du root'e telefonen for å få skrivetilgang til minne, tror jeg.. Så legger du inn ny recovery, som er et minioperativsystem(?) som har funksjoner som backup, installere ting fra SD-kortet, slette brukerinstillinger og mer snacks. Så finner du en ønsket ROM, feks MIUI, DeFrost, OpenDesire, LeeDroid eller hva du måtte ønske. Noen ROMs har HTC Sense's framework og apps (som kalender, sms, kontakter osv), andre har ikke. Du laster ned ønsket ROM som en ZIP-fil. Denne legger du så på SD-kortet, starter telefonen i recovery-mode, velger å installere en ZIP-fil, velger ROM-en, venter to-tre minutter (slette (wipe) user settings og slikt såklart) så er du ferdig. Vips så har du ny ROM med funksjoner som HTCs egen ROM for eksempel ikke har. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hmmm.. Virker enkelt. Har root og lagfix fra før. Får se om jeg skaffer meg det en dag Takker! Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 HTC Desire (Froyo). Tidligere hatt iPhone i flere år, og herlighet hvor mye bedre Android er. Fikk klaus av grids med ikoner, og trangsynte løsninger og mangel på short-cuts. Er en drøm å jobbe med denne telefonen. Liker godt HTC Sense også, mange fine widgets. Blir jo aldri lei UIet eller, da du kan skreddersy uten problemer. Helt rått...iPhone, never ever again. Hvordan får jeg frem disse snarveiene til gps, bluetooth og wi-fi greiene du har nederst på skjermen.. jeg mener hurtigknapper for av og på slåing av disse Gega Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 @ Gega: Har du en HTC? Da trykker du bare på Ligg til Widget -> Instillinger, så kommer det opp en liste med de forskjellige. Hvis ikke så må du nok laste ned tilsvarende widgets fra markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå