Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Uten problemer ;p Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Sånn er min Galaxy Tab nå. Det er to docker, den andre inneholder bare spill. Jeg vil bytte ut app-ikonet i midten med Ultralynx' "APPS"-ikon. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Av en eller annen grunn fikk jeg Star Wars -feeling av den homescreenen. Endret 29. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
cowai Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Her er dagens homescreen. ROM: MIUI 11.26 med SuaveHD-theme (men fjerna tullete safari-ikon) Endret 30. november 2010 av cowai Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 MIUI DeskClock widget (mod) BattStat OneSeven Pro Suave ikoner og LauncherPro med custom dock background Hvordan får du ikonene til å stå så tett og være så store? Prøvde meg også på de Suave ikonene, men blir så smått hos meg. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 MIUI DeskClock widget (mod) BattStat OneSeven Pro Suave ikoner og LauncherPro med custom dock background Hvordan får du ikonene til å stå så tett og være så store? Prøvde meg også på de Suave ikonene, men blir så smått hos meg. Har du MIUI da? Det er et theme til MIUI. Størrelsen på ikonene er 120px. Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Her er en jeg prøver å få til nå. Liker denne wallpaperen.. Her er det jeg bruker nå: Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Husker ikke hvor mange rader og kolonner jeg hadde.. men har 9x8 nå. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvordan bytter man dock? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har du LauncherPro? Da trykker du på"menu"-knappen mens du er p homescreen, velger preferences, appearance settings å dock background, å velger custom Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sånn er min Galaxy Tab nå. Det er to docker, den andre inneholder bare spill. Jeg vil bytte ut app-ikonet i midten med Ultralynx' "APPS"-ikon. Hvordan endret du hvilken dag som vises først i widgeten? Hos meg starter den på søndag. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Sånn er min Galaxy Tab nå. Det er to docker, den andre inneholder bare spill. Jeg vil bytte ut app-ikonet i midten med Ultralynx' "APPS"-ikon. Hvordan endret du hvilken dag som vises først i widgeten? Hos meg starter den på søndag. Når du legger til widgeten dukker det opp en settings-side, nederst huker du av om du vil at uka starter på mandag. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Får bare opp bakgrunnsvalg og tekststørrelse. Hva heter widgeten du bruker? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Oneseven Pro Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Her er en jeg prøver å få til nå. Liker denne wallpaperen.. Her er det jeg bruker nå: Hvor kan jeg få tak i disse ikonene? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 For meg ser det ut som ikonene på docken er LauncherPro defaults. Ikonene på venstre homescreen er nok widgets fra Extended Controls eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Stemte det ja Men hvordan får jeg aktivert disse ikonene? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Stemte det ja Men hvordan får jeg aktivert disse ikonene? LPI - Launcher Pro Icons. Der kan du laste ned de ikonene til de fleste programmene du klarer å finne på Market. Så lagrer du de på telefonen og dermed kan du velge og vrake i hvilke ikoner du vil bruke på startlinja di.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er hvordan jeg byttet ut selve startlinjen jeg ikke får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå