kaospiloten Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk en kompis til å pulle MIUI DeskClock-en, så extractet jeg den med APK Manager og endret på to bilder i drawable-hpdi, pakket den til apk igjen, signet den og pushet den til /system/app med ADB Her er APK fila (den originale) Takk Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 MIUI DeskClock widget (mod) BattStat OneSeven Pro Suave ikoner og LauncherPro med custom dock background Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei, har oppdattert min X8 til Android 2.1 Og der kom skuffelsen - finner ikke LauncherPro i Market, hva kan dette skylles? Finnes det andre program jeg kan sjekke som gjør samme jobben? - Hvis ikke - finnes det flere program som gjør at jeg kan få flere widgets på en skjerm? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei, har oppdattert min X8 til Android 2.1 Og der kom skuffelsen - finner ikke LauncherPro i Market, hva kan dette skylles? Finnes det andre program jeg kan sjekke som gjør samme jobben? - Hvis ikke - finnes det flere program som gjør at jeg kan få flere widgets på en skjerm? Sjekket Appbrain? Evt. google søk: launcherpro apk. Lenke til kommentar
loni Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 kjører det enkelt ouuu likte den veldig ^_^ hvilken widget er det, sett den flere plasser men aldri funnet ut hvilken det er -_- Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kjører det enkelt ouuu likte den veldig ^_^ hvilken widget er det, sett den flere plasser men aldri funnet ut hvilken det er -_- SimiClock og SmoothCalendar tror jeg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Gårsdagens screenshot: Du der! Hvor fant du bildene (?) for "MSGS", "MAIL", osv? Mulig å få de i andre fonter og størrelser? Endret 29. november 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 UltraLinxs textikoner har jeg brukt. Ellers er det noe av det enkleste å lage.. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Thanks Über Tror maks høyde på et ikon kan være 86px, og lengden kan være 96px. Rett meg om jeg tar feil. Er bare å opprette et Photoshop-dokument med de målene og skrive inn det du måtte ønske på en transparent bakgrunn. Så legger du på de blending effectsene du måtte ønske som skygge osv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jaok, da var det kjøpt og pakket ut. Prøver å sette et dock-icon til et av bildene, men Gallery nekter å vise ikonene jeg nettopp lastet over Anyone? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det 3D Gallery? Prøv å kjør en rescan av SD-kortet eller ta en restart av telefon om du ikke har en widget/app som gjør rescan. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Hjalp ikke med reboot, inkl mediascan i Tab-en er forresten 3D gallery ja Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kanskje det går om du clearer cach og slikt i 3D Gallery? Får du se bildene om du faktisk går i app drawer å velger 3D Gallery? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Der dukker de opp, men ikke når jeg skal velge bildet til docken i Launcher Pro Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Spennende.. Jeg aner ikke hva som kan være galt. Har kun hatt Android i ca to mneder Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Det samme skjer forresten i Hero, og ikke bare i Gallery-appen. Så det følger verken enheten eller Gallery. Fungerer det fint hos dere å sette et png-bilde som dock-ikon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå