Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I LaunchPro har du muligheten til å velge hvor mange kolonner og rader hjemmeskjermen skal være.

Jeg har 4 rader og 8 kolonner. Altså slik:

--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--

Så man må ha LauncherPro for å ha flere Widget på hjemskjermen?

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar

Den standard launcheren tillater bare 1 4x4 widget (da er skjermen full), men du kan bruke denne plassen som du vil. F. eks 16 1x1 widgeter, 8 1x2 widgeter osv. Med f. eks Launcher Pro får du litt mer muligheter og kan øke denne størrelse på bekostning av visningsstørrelsen på widgetene du ønsker.

Lenke til kommentar

I LaunchPro har du muligheten til å velge hvor mange kolonner og rader hjemmeskjermen skal være.

Jeg har 4 rader og 8 kolonner. Altså slik:

--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--
--|--|--|--

Så man må ha LauncherPro for å ha flere Widget på hjemskjermen?

Du har en Sony Ericsson-telefon eller? x10 mini/pro eller x8 har bare mulighet for en widget per hjemmeskjerm i utgangspunktet.

For å forandre på dette, kan du bruke en såkalt "Home-replacement" app. Disse appene forandrer på utseendet på hjemmeskjermene og på lista over applikasjoner. Med LauncherPro eller Adw launcher(de to mest populære) kan du kjøre flere widgets per skjerm ja. Hvis ikke mobilen din har blitt oppdatert til ny versjon av android, kan det være du ikke finner launcherpro i markedet, da du må ha versjon 2.1 eller oppover av OSet for å bruke den. ADW launcher fungerer også fint :)

Lenke til kommentar

Mye lekkert her!

Noen som vet om noen enkle tekst ikoner? helst gratis, da jeg ikke har muligheten til å kjøpe noe på nettet. Bruker custom dock fra Colormeandroid nå, å endrer bare swipe gesture action i Launcher pro. Det funker fint, men hadde vært kjekt med ikoner man kunne trykket på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...