Bjonski Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 I LaunchPro har du muligheten til å velge hvor mange kolonner og rader hjemmeskjermen skal være. Jeg har 4 rader og 8 kolonner. Altså slik: --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) I LaunchPro har du muligheten til å velge hvor mange kolonner og rader hjemmeskjermen skal være. Jeg har 4 rader og 8 kolonner. Altså slik: --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- Så man må ha LauncherPro for å ha flere Widget på hjemskjermen? Endret 20. november 2010 av Vegard-K Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Den standard launcheren tillater bare 1 4x4 widget (da er skjermen full), men du kan bruke denne plassen som du vil. F. eks 16 1x1 widgeter, 8 1x2 widgeter osv. Med f. eks Launcher Pro får du litt mer muligheter og kan øke denne størrelse på bekostning av visningsstørrelsen på widgetene du ønsker. Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I LaunchPro har du muligheten til å velge hvor mange kolonner og rader hjemmeskjermen skal være. Jeg har 4 rader og 8 kolonner. Altså slik: --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- --|--|--|-- Så man må ha LauncherPro for å ha flere Widget på hjemskjermen? Du har en Sony Ericsson-telefon eller? x10 mini/pro eller x8 har bare mulighet for en widget per hjemmeskjerm i utgangspunktet. For å forandre på dette, kan du bruke en såkalt "Home-replacement" app. Disse appene forandrer på utseendet på hjemmeskjermene og på lista over applikasjoner. Med LauncherPro eller Adw launcher(de to mest populære) kan du kjøre flere widgets per skjerm ja. Hvis ikke mobilen din har blitt oppdatert til ny versjon av android, kan det være du ikke finner launcherpro i markedet, da du må ha versjon 2.1 eller oppover av OSet for å bruke den. ADW launcher fungerer også fint Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg er litt mer interessert i bakgrunner, har sett veldig mange bra bakgrunner, så dersom man kunne si hvilke bakgrunner man brukte også, hadde det vært supert. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 På tide med litt snacks fra Galaxy Tab'en YR-Widget Snarveier til diverse programmer Widget for å slå på/av LED-en Dock med Browser og Settings Bare en homescreen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor finner du alle bakgrunnene tatt med stor blenderåpning? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sitter mye på Deviantart.com, samt på colormeandroid.com og theultralinx.com Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 - YR Weather Widget. - Digital clock widget - Battstatt - Launcherpro med custom dockscreen og ikoner. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gjorde en liten endring, særdeles inspirert av colormeandroid.com 3 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Lekte meg litt med MIUI DeskClock-en. 1 Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Gjør minuttviseren til original farge igjen Passet ikke imho! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har du .apk-en til den klokken? Og hvordan er det du tilpasser widgets? Må du inn i selve filen og endre instillinger der? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk en kompis til å pulle MIUI DeskClock-en, så extractet jeg den med APK Manager og endret på to bilder i drawable-hpdi, pakket den til apk igjen, signet den og pushet den til /system/app med ADB Her er APK fila (den originale) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk en kompis til å pulle MIUI DeskClock-en, så extractet jeg den med APK Manager og endret på to bilder i drawable-hpdi, pakket den til apk igjen, signet den og pushet den til /system/app med ADB Her er APK fila (den originale) Du er litt over middels interessert kan man si Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Syes det er kult at det går ann Endrer kun bilder, har et par kompiser som sitter å redigerer krypterte xml-filer DET gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mye lekkert her! Noen som vet om noen enkle tekst ikoner? helst gratis, da jeg ikke har muligheten til å kjøpe noe på nettet. Bruker custom dock fra Colormeandroid nå, å endrer bare swipe gesture action i Launcher pro. Det funker fint, men hadde vært kjekt med ikoner man kunne trykket på. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 UltraLinxs textikoner har jeg brukt. Ellers er det noe av det enkleste å lage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå