Olestokk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Lockscreen på min HTC One for øyeblikket: Endret 17. januar 2014 av Olestokk 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Da gjør jeg meg mitt regelmessige forsøk på å sveive liv i denne tråden igjen, som jo kunne vært en oase for kreativitet, design, og tips og triks om de ferskeste, fresheste og frekkeste widget'ene. Min hoved-hjemmeskjerm er praktisk talt uendret i løpet av de siste 2 årene, så om du har fulgt tråden lenge får du kanskje flashbacks. Jeg har for ordens skyld sensurert hvor jeg jobber og hvem jeg skal ha møte med i morgen; samt lagt inn en alternativ lokasjon. Jeg bruker Apex Launcher, med ikonpakken Glasklart. Øverste halvdel er tilsammen 5 Minimalistic Text-widget'er. Nederste halvdel er Pure Calendar Widget, med en Minimalstic Text-widget over (den nederste fjerdedelen), som viser diverse info fra Tasker. Dersom kalenderen for i dag og i morgen hadde vært betydelig mer fyldig, så ville altså "TO nye mail" stått oppå. Overlappende widget'er er kos! Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Mitt setup nå om dagen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ryddig oppsett! Hva heter kalenderappen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) [attahment=544605:Screenshot_2014-02-21-11-40-19.png] Nova Launcher med Axis - ikoner. Endret 21. februar 2014 av Villanden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Icon - Lyra Launcher - Nova Nexus 5 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ryddig oppsett! Hva heter kalenderappen? Takker! Den heter Today - Calendar Widgets 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 En minimalistisk, monoton og behagelig ikonpakke for alle mainstream-launcherne: Gel. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Etter to og en halv måned uten mobil har jeg fått reparert s2en min. Venter på å få roota den slik at jeg får ned DPIen fra 240 til 180, og helst få legge inn noe annet enn touchwiz Endret 30. mars 2014 av sevs Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Bruker Smart Launcher 2, noe av det første jeg installerer på ny enhet. Trenger ikke root Alt skjult by default, drar ned fra toppen for å få statusbar, klikker på sirkeln i midten for å få snarveier, sveiper fra venstre for å få frem menyen. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Har satt opp min med SSLauncher. Og design er det UCCW med Carbona ui som står for Endret 1. april 2014 av Sennepo Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Her kan dere se på hvordan min homescreen ser ut. Bruker 'ADWLauncher EX' som Home Launcher og 'Dark Matter HD' som ikoner. Endret 1. april 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Note 3 med stock ROM Hovedskjerm Sveip opp over "Netflix" for å åpne mappen, samme gjelder flere ikoner. Enkelt trykk for direkte app. Appdrawer: Endret 18. juli 2014 av Slai Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Driver å installerer Nexus 7 i bilen og leker med litt med UI designet osv, tilpasset bil, kom frem til disse 2, en med litt mer info, og en som er litt mer minimalistisk. Now playing widget (der misjonen vises, viser alt av kilder, spotify etc etc) 2 feedly widgets (vg, og tech nyheter). Kanskje teit å ha det på forskjellige språk, kan legge inn norske tech nyheter isteden. De mest brukte appene jeg tror jeg kommer til å bruke i bilen. Video appene er på neste side (plex, nrk nett tv beta, netflix etc etc) Har rootet brettet og installert Nova Launcher, fjernet docken og nå fungerer knappen i midten der som app launcher (hvis jeg er på homescreen). hvis jeg er andre steder, går den tilbake til homescreen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Note 4 med Nova. Sveip opp for recent apps, ned for notification, press på de markerte for å launche app direkte, sveip opp for å se folder (favorittkontakter på tlf, sms og messenger, Plex og Netflix osv under YouTube, osv). "Office"-skjermen har følgende apps: Email Widget Cal kalender widget (redigerte bort navnene på de som har bursdag, min egen epost, samt IPen på Cerberusemailen. Go go "screen write" funksjon!) Hancom Office 2014 SketchBook for Galaxy Calculator TeamViewer Wikipedia Dropbox Mobilbank Filutforsker Note widget Hovedskjermen har: Reaper Hitman GO Order and Chaos Baldur's Gate The Room The Room Two Kindle Human Japanese Human Japanese Intermediate Perfect Viewer Google Maps HERE Maps Gallery Play Music YouTube Netflix Plex Chromecast IMDb BitTorrent Remote Facebook Chrome Beta XDA Premium 4 Google Play Store Samsung Apps Clock Phone pluss 3 favorittkontakter på direct dial Hangouts pluss 3 favorittkontakter på direct SMS Messenger pluss 3 favorittkontakter på direct message Snapchat Email I midten har du kamera og rett under har du shortcut til apps (apps launcher/lukkes også direkte fra homebutton) Endret 22. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Squircle heter den Endret 22. oktober 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå