Kaggen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Nederst: Imgy ikon-widget. Endret 9. juli 2013 av Kaggen Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Inspirert av noen andre her i tråden Cyanogenmod 10.1 Nova Launcher mnml-white Zooper Widget NiLS Widget Edit: Endret litt på hjemskjermen: Endret 11. juli 2013 av Flaskehals Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Enkelt og greit: Endret 16. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Brukte også den launcheren slai. Greit fornøyd når jeg brukte Google Edition rom, men savnet HTC sin sense for mye slik at jeg gikk tilbake.. "Off-topic".. Ser at du har kolumbus installert. Har du prøvd sanntid appen? Som forteller hvor bussen faktisk er i sanntid. Anbefaler deg å prøve den om du ofte tar buss.. Som du sikkert veit så er bussen her i rogaland helt grusom. Greit å vite akkurat når den kommer da Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kult skal sjekke den ut =) . Har smart launcher som en placeholder til jeg gidder få gjort ferdig homescreen prosjektet mitt =p Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ny homescreen på min S3. Bruker Nova launcher og Minimal UI (sistnevnte la ut denne oppskriften som jeg fulgte). Meget fornøyd. Endret 1. august 2013 av Villanden 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 enkelt og greit tatt wallpaper selv enkelt og greit tatt wallpaper selv Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Apex launcher + snasne iconer, tema og widget! Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hovedskjermen. Nexus 4, Paranoid Android med 192 dpi tablet UI, og GO Launcher EX. Wallpaper har jeg lagd, så det skulle passe med Minimalistic Text widgetene. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Nova Miui ikon uccw Elsket ikonene! Men hvor finner jeg de? EDIT: Fikk ikke med bildet hans når jeg siterte han. Bildet med ikonene ligger på side 104 i denne tråden Endret 12. september 2013 av Benbels Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Benbels: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.launchertheme.kxnt.ui Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Benbels: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.launchertheme.kxnt.ui Tusen takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Min fortiden Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Min for tiden: Har du noen fremgangsmåte på denne? Ser du skriver du har "stjelt" den fra en annen. Finnes der ett sted som faktisk legger ut fremgangsmåte på oppsettene sine så en kan få det likt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ja absolutt, sjekk ut http://mycolorscreen.com/, de har tutorials og walkthroughs osv på veldig mange sykt nice homescreens. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Glimrende, skal se på linken der. Brukte den siden når jeg en gang i tiden satt opp min S2, men er så lenge siden så husket ikke hvor jeg fikk inspirasjonen i fra:-) Har du tilfeldigvis link direkte til den jeg siterte fra deg over? Hadde vært greit å hatt den som ett utgangspunkt da det så meget bra ut. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 http://mycolorscreen.com/2013/04/24/hazy-daze/ Etter å ha bladd igjennom ca 1800 homescreen fant jeg den. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hehe, var ikke meningen du skulle stresse med det, men tusen takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ikke noe problem =) . Mye kult der, finner garantert inspirasjon og tips. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Eneste som mangler er en steg for steg guide for nybegynnere. Stort sett dårlig forklaring på hvordand et gjøres der inne om en ikke har vært borti det tidligere, men er vel bare å kaste seg inn i det når en får tid:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå