Merko Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Den følger med på ROM-en du bruker tipper jeg? Hvis jeg ikke tar helt feil så bruker du Miui? Nei. Aner ikke om den har noen navn, men er stock rom til Oppo Find 5. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg skal designe en ny startskjerm og har tenkt ut at jeg trenger følgende: Phone SMS Mail FB chat Games Camera Gallery Video Facebook Recorder Battery Clock Date Calendar Browser Google Play Search App drawer Noe jeg har glemt som bør være med? Skal ikke ha værmelding, for det syntes jeg er ganske useless. Endret 8. mai 2013 av Slai 1 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Min for tiden Damn nice! How? Vanskelig å få til noe sånt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fra scratch er det litt jobb, men ikke noe enormt. Den der stjelte jeg straight up fra en annen kar. Alt gjort med uccw. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Endelig fått til uccw! Min første : en smule feminin, kanskje... 1 Lenke til kommentar
TheSFTags Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Simple and clean Hva heter temaet på ikonene du bruker Martin? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hva heter temaet på ikonene du bruker Martin? MNML White Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Tenkte jeg skulle prøve noe KISS-like. Ikke så langt fra standard, men synlig modifisert. 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Praktisk talt uforandret i nærmere to år. Eneste endring siden sist er at det er mulig å endre stilen på dock-tellerne med en plugin i Apex launcher, og jeg har da valgt svarte firkanter.. 1 = den nye mailen fra Twitter, sjekket med K9 Mail 10 = nye mail på jobb-mailen, sjekket med stock Email/Exchange 65 = 65 % batteri igjen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Starten på en skjerm jeg driver sette opp. Skal bytte ikoner, legge til litt info og mapper og litt slikt, må bare bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ser lovende ut. Minimalistisk men likevel funksjonsrik. Skulle gjerne likt mal på denne etterhvert Hvilket oppløsning kjører du? 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 1920x1080 kjører jeg. Takk, må bare finne ut hvordan jeg vil ha det. Skal legge litt skygger rundt den hvite flaten, og få plass til det jeg trenger på en grei måte. Tar tid, merker jeg 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fabrikk Jelly Bean kjørende på Note II med Nova Launcher. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Her er lockscreen og homescreen på min xperia z. Bruker i grunnen kun en hjemskjerm da jeg har tilgang til alt som trengs fra Halo og har en haug av toggles ved å dra ned statusbaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå