desverre Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg bruker en enkel launcher som heter smart launcher den er veldig enkel men genial. Har samsung NoteII òg asus transformer prime som disse er tatt fra. Den anbefales både på brett og mobil. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Inspirert fra et bilde på mycolorscreen. Mappene nederst og ikonene øverst er en del av bakgrunnsbildet. Over mappene er det "standard" mapper fra launcheren, men mappebilde er satt til usynlig. Øverst er tallene i de ulike små boksene uccw - tellere for sms / mail / anrop. Samt snarveier til de ulike applikasjonene. Helt øverst en uccw batteri - bar med klokke og temperaturmåler. I midten er det en uccw - widget med en standard bildefremvisning widget bak. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ny temapakke for HD-Widgets og bakgrunn fra Samsung Galaxy S4 på min Note II. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ny temapakke for HD-Widgets og bakgrunn fra Samsung Galaxy S4 på min Note II. Hei, har du lyst til å forklare litt hva du bruker og hvordan du har gjort det? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Etter mye fem og tilbake satt jeg med en tom skjerm. Så da ble der sånn som dette til jeg får noen gode ideer: Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bruker smartcover på min telefon, så når jeg 'åpner' den, kommer det en liten fremvisning av hvordan været er (Vær widgets er av en eller annen grunn populært på smarttelefoner..) Siden et screenshot viser det dårlig, så tok jeg opp animasjonen av det.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Aldri forstått at tilsynelatende ALLE har værwidgets på telefonen. Men kult med animasjonen. Hvordan funker der der egentlig? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 hva tenker du på da? når jeg aktivere telefonen så kommer det en kort animasjon av været før den forsvinner igjen. eller tenkte du på hvordan jeg fikk til opptak av animasjonen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ah, nei tenkte bare på om den animasjonen var connected med smartcover, hva nå enn der er Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ah, nei tenkte bare på om den animasjonen var connected med smartcover, hva nå enn der er neida. Bare når jeg tar bort coveret på telefonen, så går skjermen automatisk på.. blir samme effekt som jeg skrur den på manuelt med powerknappen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hei, har du lyst til å forklare litt hva du bruker og hvordan du har gjort det? Selvsagt. Temaet øverst er HD Widgets med Colourform aktivert. I applikasjonen kan en forandre på det meste og også deaktivere bakgrunnen helt, som demonstrert. Under bruker jeg SwitchPro Widget der en kan fjerne/legge til de kommandoene en ønsker. Bakgrunnen er som nevnt hentet fra de inkluderte Samsung Galaxy S4 bakgrunnene. Applikasjonene brukt koster noen få kroner, men de er verdt hver krone. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Selvsagt. Temaet øverst er HD Widgets med Colourform aktivert. I applikasjonen kan en forandre på det meste og også deaktivere bakgrunnen helt, som demonstrert. Under bruker jeg SwitchPro Widget der en kan fjerne/legge til de kommandoene en ønsker. Bakgrunnen er som nevnt hentet fra de inkluderte Samsung Galaxy S4 bakgrunnene. Applikasjonene brukt koster noen få kroner, men de er verdt hver krone. Stilig! Skal prøve meg på noe lignende når jeg kommer meg hjem fra jobb Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Slik ble det etter litt prøving og feiling. Bruker Apex launcher, men savner at S Planner ikke fungerer i denne launcheren. Savner en god kalender widget, som kom gjerne med tips! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Note II Bruker alt stock, ingenting uvanlig her Edit: bytta litt Endret 2. mai 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bruker smartcover på min telefon, så når jeg 'åpner' den, kommer det en liten fremvisning av hvordan været er (Vær widgets er av en eller annen grunn populært på smarttelefoner..) Siden et screenshot viser det dårlig, så tok jeg opp animasjonen av det.. Hva heter vær-widgeten du bruker? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hva heter vær-widgeten du bruker? Hvilken av de? Den på lockscreen tror jeg du ikke får tak i med det første. Den andre heter 1Weather eller noe sånt Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Såpass. Det var den første jeg mente. Den ser jo smooth ut. Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hvilken av de? Den på lockscreen tror jeg du ikke får tak i med det første. Den andre heter 1Weather eller noe sånt Den følger med på ROM-en du bruker tipper jeg? Hvis jeg ikke tar helt feil så bruker du Miui? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå