Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inspirert fra et bilde på mycolorscreen.

Mappene nederst og ikonene øverst er en del av bakgrunnsbildet.

Over mappene er det "standard" mapper fra launcheren, men mappebilde er satt til usynlig.

Øverst er tallene i de ulike små boksene uccw - tellere for sms / mail / anrop. Samt snarveier til de ulike applikasjonene.

Helt øverst en uccw batteri - bar med klokke og temperaturmåler.

I midten er det en uccw - widget med en standard bildefremvisning widget bak.

post-24566-0-06328300-1365198542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bruker smartcover på min telefon, så når jeg 'åpner' den, kommer det en liten fremvisning av hvordan været er (Vær widgets er av en eller annen grunn populært på smarttelefoner..)

Siden et screenshot viser det dårlig, så tok jeg opp animasjonen av det..

find5lockscreen.gif

Lenke til kommentar

Ah, nei tenkte bare på om den animasjonen var connected med smartcover, hva nå enn der er :p

neida. Bare når jeg tar bort coveret på telefonen, så går skjermen automatisk på.. blir samme effekt som jeg skrur den på manuelt med powerknappen

Lenke til kommentar

Hei, har du lyst til å forklare litt hva du bruker og hvordan du har gjort det? :)

Selvsagt. Temaet øverst er HD Widgets med Colourform aktivert. I applikasjonen kan en forandre på det meste og også deaktivere bakgrunnen helt, som demonstrert. Under bruker jeg SwitchPro Widget der en kan fjerne/legge til de kommandoene en ønsker. Bakgrunnen er som nevnt hentet fra de inkluderte Samsung Galaxy S4 bakgrunnene. Applikasjonene brukt koster noen få kroner, men de er verdt hver krone.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt. Temaet øverst er HD Widgets med Colourform aktivert. I applikasjonen kan en forandre på det meste og også deaktivere bakgrunnen helt, som demonstrert. Under bruker jeg SwitchPro Widget der en kan fjerne/legge til de kommandoene en ønsker. Bakgrunnen er som nevnt hentet fra de inkluderte Samsung Galaxy S4 bakgrunnene. Applikasjonene brukt koster noen få kroner, men de er verdt hver krone.

Stilig! Skal prøve meg på noe lignende når jeg kommer meg hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar

Bruker smartcover på min telefon, så når jeg 'åpner' den, kommer det en liten fremvisning av hvordan været er (Vær widgets er av en eller annen grunn populært på smarttelefoner..)

Siden et screenshot viser det dårlig, så tok jeg opp animasjonen av det..

find5lockscreen.gif

Hva heter vær-widgeten du bruker?

Lenke til kommentar

Hvilken av de? Den på lockscreen tror jeg du ikke får tak i med det første.

Den andre heter 1Weather eller noe sånt :)

Den følger med på ROM-en du bruker tipper jeg? Hvis jeg ikke tar helt feil så bruker du Miui? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...