Joachim Vadseth Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor finner jeg en vær-widget som har følgende: -4x1 str -Viser været med "stilige" ikoner (ikke slik som den gratis yr-widgeten...) -Transparent background -Gjerne kunne velge selv om jeg trenger 1,3,7 dagers varsel. Snowstorm? @rulleguru: jeg vil ha miui-klokke-widgeten til opendesire! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 SE X10 Mini fikk endelig 2.1 i går, og med updates blir alt sletta, så da tenkte jeg det var en fin anledning til å ommøblere litt på oppsettet. Homescreen: Alt det andre: Jeg synes egentlig alt ser rotete ut bortsett fra homescreenen. Det får fikses på etter hvert, men det funker fjell for meg akkurat nå. Jeg trenger også en ny sånn kalendergreie, den jeg har nå er dritstygg, som dere sikkert ser. Om dere veit om noen så er det bare å skrike ut. 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ikke helt oppdaterte bilder, men her mine homescreens: Edit: Info: Telefon: Acer Liquid (rooted) Venstre: Yr.no, Pure Grid Calendar, Pure Messenger Midten: Flip Clock Beta, Pure Calendar (agenda) Hvordan har du fått Pure Calendar Widget til å se slik ut? Og hvilket program bruker dere for å hente ned nye iconer og ikke minst bytte disse ut med stander iconet som kommer på snarveier? Endret 2. november 2010 av svortevik Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Denne var morsom. http://www.anothersaab.com/android-themes/ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Denne var morsom. http://www.anothersaab.com/android-themes/ Du bor på Lørenskog du også Hva heter kalender-appene dine forresten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Så mye penere en Touchwiz. Edit: Fail med ene skjermbildet. Herregud så pent!!! Hvordan fikser dere slikt egentlig? Fikk VELDIG lyst til å ordne det selv. 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Funker dårlig for meg. x10mini pro. Android 2.1 med root. 3 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Hva pokker skjedde der? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Funker dårlig for meg. x10mini pro. Android 2.1 med root. Prøvde du Android SDKen eller prøvde du en app? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Funker dårlig for meg. x10mini pro. Android 2.1 med root. Prøvde du Android SDKen eller prøvde du en app? Brukte Shotme. Sendte mail til utvikleren og han skulle teste det når han fikk 2.1 på sin mini pro. Kan teste via den tungvinte metoden etterpå. Edit: Dropper det da jeg ikke klarer å se hva som gjøres i youtube videoen selv når jeg setter youtube til å vise i 1080p kvalitet. Venter heller på oppdatering til shotme. Heldigvis ikke noe livsnødvendig Endret 2. november 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det eneste som er tungvint med metoden i førsteposten er at det er så mye å laste ned. Men om du har et raskt nett er det vel ikke no problem. Jeg synes det var ganske lett å installere det og å ta bilder. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Den enkleste metoden for å ta screenshot av telefonen er i mine øyne denne: (Obs! Krever root) Last ned: Webkey Appbrain-link: Webkey Beskrivelse: Styr alle telefonens funksjoner fra browseren (krav: internettilkobling. Fungerer også over 3G). Jeg testa å spille et par spill og å styre kameraet. Bare fantasien setter grenser. Paste lange linker og åpne i tlfs browser Bruk PCens tastatur til å skrive på telefonen Ta screenshot direkte til PCen Browse minnekortet og last ned innhold Send SMS (skriv på PCen) Få telefonens plassering vist på Google Maps Overvåk ubesvarte anrop og uleste meldinger OBS! Krever root Pris: Gratis Ads: Nei Kategori: Produktivitet Du kan nå styre telefonen gjennom browseren og aktiverer du PNG-view kan du ta screenshot ganske enkelt ved å høyreklikke på bildet og velge Lagre som/Save as. Og vips du har bildet på PCen din. Endret 3. november 2010 av LtdEdFred 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du bor på Lørenskog du også Hva heter kalender-appene dine forresten? For sure! Denne modden av Smooth Calendar og kalenderen som følger med LauncherPro plus. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 har hatt smoothcalendar, og mener du kan velge bakgrunn på den? dog valgte jeg å eventuelt ikke ha det bruker pure calendar widget nuh - niiice! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Her er et nytt screenshot fra meg. og en til Endret 4. november 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
hanspeei Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her er et nytt screenshot fra meg. og en til Sweet! Kan du fortelle hvilke widgets og theme du bruker? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan du gi en link til ikoner og lockscreen også? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Slenger meg på requests her. Hvor får du docken fra? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skjønner ikke hvorfor dere maser om themes.. det er kun _i_ interfaceet, ikke homescreen (bortsett fra statusbar, som jeg ikke har) ;p Det er forresten ikke lockscreen, den er stock Flat White Theme eller hva det heter. Dere finner alt dere trenger på denne bloggen Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvilken klokke bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå