Gå til innhold

[Løst]Hvordan slette temaer på N82

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare meg hvor jeg sletter temaene jeg har lagt inn på min Nokia N82?

Altså jeg finner siden der jeg kan velge mellom temaene, men får ikke slettet de der.

Har prøvd å lete gjennom filsystemet, men finner de ikke der heller.

Vil jo gjerne slette noen av temaene, men finner altså ikke ut hvor jeg gjør det.

Er det en vennlig sjel som kan forklare meg hvor og hvordan?

:)

(og nå håper jeg at jeg ikke har lagt dette emnet på feil plass ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gjort litt undersøkelser på dette og fant ut at man måtte inn på "Programmer" -> Programbehandling, der ligger noen av temaene. Da er det bare å finne tema du ønsker å slette + "valg" og "fjern"

Dessverre viser det seg at en del av temaene ikke blir listet opp der, spesielt en del av de som ligger på minnekortet.

Fant en link http://www.nokiausers.net/forum/its-broke/...e-themes-2.html (om det er lov å linke her?) Som ga en forklaring på hvordan man måtte gjøre dette.

Kort forklart:

1. Koble Nokia til pc via usb, velg "dataoverføring"

2. Sørg for at du kan se skjulte mapper (i Vista: "Organiser" -> "Mappe-og søkealternativer", gå til "Vis" og hak av for "Vis skjulte filer og mapper"

3. Let opp ditt minnekort, finn og åpne mappen "Private" og åpne "10207114" Her ligger en del av temaene i hver sine mapper.

Noe av utfordringen er at disse ikke alltid ligger med navn (heller sjelden på de temaene jeg hadde i alle fall :( )

Så da er det inn og lete i mappene og evt .SKN filene (velg å åpne de i notepad - lete som gal inne der for å finne noe som kan ligne temanavnet) også slette hele mappa som dette ligger i.

Kanskje er det fler enn meg som har plagdes med dette, håper det kunne være til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...