Gå til innhold

Spider-man 4 cancelled, reboot på vei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gledet meg til en ny Spiderman med Carnage. Reboot blir jo bare tull.

Nåja, problemstillingen var vel at de ødela det meste i Spider-man 3.

Venom døde omtrent med en gang han kom (WTF?!!?!?!?!), Harry's død syntes jeg kom for tidlig (og jeg savnet virkelig historien om at Harry ble avhengig av piller) og Sandman historien var for tynn. Og nevnte jeg klisjéer? Oh man, here they come:

- Venom lander på jorden i en liten meteor rett vedsiden av den samme gutten som ble bitt av en radioaktiv edderkopp og dermed gitt superkrefter.

- Mary-Jane og Peter! (Snakk om å ødelegge ALT!)

- Tre superfiender i en og samme film mot den gode superhelten, dette ender aldri bra.

- Harry får amnesia (de kunne heller ha fått inn pillebruk-historien her og gjort det hele mer troverdig).

- Eddie Brock blir til Venom (dummeste scenen all time)

- Slutten...

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvem som skal spille Peter Parker, får nå for gudsskyld håpe det er en litt statuere kar enn Maguire. Han så jo ut som hvem som helst kunne gitt juling, inkludert jenter. Er det bestemt hvilke skurker som skal med? Det var vel snakk om at The Vulture skulle med? Håper vi får se Kingpin, The Lizard og Morbius. Gjerne Rhino, Scorpion og the Shocker i en neste film. Morbius er jo ypperlig å ta med nå som vi er inne i en vampyr-bølge.

Lenke til kommentar
Gledet meg til en ny Spiderman med Carnage. Reboot blir jo bare tull.

Nåja, problemstillingen var vel at de ødela det meste i Spider-man 3.

Venom døde omtrent med en gang han kom (WTF?!!?!?!?!), Harry's død syntes jeg kom for tidlig (og jeg savnet virkelig historien om at Harry ble avhengig av piller) og Sandman historien var for tynn. Og nevnte jeg klisjéer? Oh man, here they come:

- Venom lander på jorden i en liten meteor rett vedsiden av den samme gutten som ble bitt av en radioaktiv edderkopp og dermed gitt superkrefter.

- Mary-Jane og Peter! (Snakk om å ødelegge ALT!)

- Tre superfiender i en og samme film mot den gode superhelten, dette ender aldri bra.

- Harry får amnesia (de kunne heller ha fått inn pillebruk-historien her og gjort det hele mer troverdig).

- Eddie Brock blir til Venom (dummeste scenen all time)

- Slutten...

Spiderman 3 var ikke den beste filmen jeg har sett, men det var heller ikke 1 og 2. Historien med Sandman var litt tynn. Det er jeg enig i. Men de fikk ham med i filmen, og det var bra. En annen ting som skuffet var at de ble fort kvitt Venom. Filmen var midt på treet for meg, men det var gøy å se Venom-Peter acte som en playboy :)

Lenke til kommentar
Blir spennende å se hvem som skal spille Peter Parker, får nå for gudsskyld håpe det er en litt statuere kar enn Maguire. Han så jo ut som hvem som helst kunne gitt juling, inkludert jenter. Er det bestemt hvilke skurker som skal med? Det var vel snakk om at The Vulture skulle med? Håper vi får se Kingpin, The Lizard og Morbius. Gjerne Rhino, Scorpion og the Shocker i en neste film. Morbius er jo ypperlig å ta med nå som vi er inne i en vampyr-bølge.

Så lenge det ikke blir en blanding av Twilight og Spiderman.

Lenke til kommentar

Det tror jeg heldigvis at skal litt til at de gjør med en sånn kjent superhelt som spider-man. Da er det rett før jeg saksøker selskapet som lager filmen for blasfemi om de gjør spider-man om til noe Twilight aktig!

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...