Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tragikomisk utsettelse av levering fra Amentio

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, her er historien:

Jeg bestiller før jul en ny Laptop fra Amentio. Leveringen blir utsatt et par ganger over et par uker, greit nok. Så mailer jeg support når også denne ETA. er passert uten at noe skjer. Dette er svaret jeg får fredag 22. januar:

Hei

Ringte levrandøren på produktet, det var en liten forsinkelse. Men den var ventet inn idag, senest Mandag.

Så varen er alokert til deg og vil bli sendt direkte fra levrandør og hjem til deg så fort den kommer inn til de.

Ha en fin dag!

Mvh

Amentio AS - Norges billigste nettbutikk

Tlf: 815 70 455

Jippi tenkte jeg og ble litt glad, men selvfølgelig kommer det ingen laptop. Så jeg mailer nok en gang support tirsdag, da kommer det ett litt annet svar:

Hei

Dessverre har vi fått utsatt datoer på veldig mange av Acer modellene vi selger idag.

Så din maskin kommer ikke inn før i Mars dessverre.

Skal jeg kansellere din ordre ?

Ha en fin dag !

Mvh

Amentio.no

Norges billigste nettbutikk

Så på to virkedager er en vare som hadde bekreftet ankomst av leverandøren bare noen timer unna, på vei tilbake til Kina, og seks nye uker forsinket ;)

Amentio kan vel på en måte ikke klandres, men det blir veldig vanskelig og forholde seg til en butikk som benytter så ustabile og upålitelige leverandører. Det hjelper ikke med raskt svar fra support hvis svarene du får ikke i det hele tatt er til å stole på.

Jeg vil presisere at jeg er glad Amentio er tidlig ute med å legge ut nye varer, og at jeg er fult klar over at jeg tok en sjanse når jeg bestilte noe som ikke var på "lager".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om jeg skal le eller gråte, her er historien:

Jeg bestiller før jul en ny Laptop fra Amentio. Leveringen blir utsatt et par ganger over et par uker, greit nok. Så mailer jeg support når også denne ETA. er passert uten at noe skjer. Dette er svaret jeg får fredag 22. januar:

Hei

Ringte levrandøren på produktet, det var en liten forsinkelse. Men den var ventet inn idag, senest Mandag.

Så varen er alokert til deg og vil bli sendt direkte fra levrandør og hjem til deg så fort den kommer inn til de.

Ha en fin dag!

Mvh

Amentio AS - Norges billigste nettbutikk

Tlf: 815 70 455

Jippi tenkte jeg og ble litt glad, men selvfølgelig kommer det ingen laptop. Så jeg mailer nok en gang support tirsdag, da kommer det ett litt annet svar:

Hei

Dessverre har vi fått utsatt datoer på veldig mange av Acer modellene vi selger idag.

Så din maskin kommer ikke inn før i Mars dessverre.

Skal jeg kansellere din ordre ?

Ha en fin dag !

Mvh

Amentio.no

Norges billigste nettbutikk

Så på to virkedager er en vare som hadde bekreftet ankomst av leverandøren bare noen timer unna, på vei tilbake til Kina, og seks nye uker forsinket ;)

Amentio kan vel på en måte ikke klandres, men det blir veldig vanskelig og forholde seg til en butikk som benytter så ustabile og upålitelige leverandører. Det hjelper ikke med raskt svar fra support hvis svarene du får ikke i det hele tatt er til å stole på.

Jeg vil presisere at jeg er glad Amentio er tidlig ute med å legge ut nye varer, og at jeg er fult klar over at jeg tok en sjanse når jeg bestilte noe som ikke var på "lager".

Jeg gjorde det samme med forrige pcen og fikk dvd drevet 2 månter etter. Men dette var problemer hos leverandøren. Vanlig vis er amentio kjappe med respons på mailer og er kjappe i forhold til den prisen man betaler. Jeg betalte ikke mye akkurat for sending av en haug med deler. Og litt tolmodighet må man jo ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...