thomasr Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Er så absolutt interresert i en blokk eller 5 (kjøpe for kamerater, hvis du orker å lage Hvis du ikke kan noe om web, kan jeg sikkert mekke noe enkle sider for deg, bare hiv en mail over til [email protected] hvis du er interresert,,. Lenke til kommentar
Braqua Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hvis du kan garantere at den er så mye bedre enn Swiftech sin MCW462-B, som jeg har kjørende, er jeg interessert. Send meg noen bilder/pris til [email protected] Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 slenger meg på jeg... [email protected] -Thomas- Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Send i veg :smile: [email protected] Jeg vil ha ! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Etterhvert så er vel jeg kanskje den eneste nerden som ikke har bilder av vidunderet? [email protected] DrErling Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Dette høres bra ut. Lager du flere størrelser, til chipsett, GPU o.l? Hvordan er festearrangementet? Send bilder og specs til: [email protected] Format_C Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Ser ut som du får storjobb med å sende mail til oss alle :smile: Er oxo interessert, men fix den web-siden så slipper du å maile meg oxo :wink: mvh Kjell-Richard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå