Space_Shoot Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Ikke glem meg, send bilder,spec og pris til [email protected] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Kan du ikke poste noen bilder her på forumet? Eller sende meg også noen bilder :smile: e-mail [email protected] Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Kan du sende meg bilder og spessifikasjoner på de vannblokkene du har? Jeg trenger en Socet A Kjøler, 1 Chipsettkjøler i værtfall.. jeg er VELDIG interiset! send det sammens med pros på [email protected] Please! Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Meget interessant! Men jeg vil nå helst lage dette selv, du kan ikke poste noe om utstyr/materiale du bruker og hvor du får tak i dette? Finner ikke kobber noen steder! update: Men jeg hadde ikke hatt noe i mot om du sente meg disse bildene dine [ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-01-28 18:44 ] Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Send bilder og specs over til [email protected] - Takk Har tenkt å invistere i vannkjøling, men vet ikke hva. Driter ikke akuratt penger... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei! Ser ut til at denne tråden og innspillet ditt virkelig har tatt av :smile: Vil svært gjerne se bilder etc jeg også, selv om jeg går og venter på et lite "smykke" herfra også: http://www.borderbuyer.com/fixittt/water_b...ock_project.htm Orker du å slenge ivei nok en mail, så tar jeg som sagt gjerne imot! Mvh [email protected] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Meg også :smile: [email protected] mekker du tanker også :?: Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg er interessert, send bilder, specs og priser til [email protected] Lenke til kommentar
oyryeng Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 ikke gløm mæ! send info t [email protected] Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg er også interessert, send bilder, specs osv. til [email protected] Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 kunne ha være bra med litt bilder!..:wink: [email protected] Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Får vel slenge meg på jeg også, og se om det er noe morro.... [email protected] Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 jeg også takk!! [email protected] Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! gidder du å sende over noen bilder av vannblokkene dine?? er interrisert i de!! hva er specsa på dem? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 jeg jobber på er verksted som er spesialisert på rustfritt stål. så hvis det er noen som lurer på spesielle tanker osv så er det jo alltid muligheter for å lage det. det jeg lurer mest på nå for tiden er hvor man får kjøpt billigst vannpumpe til systemet. og lykke til for alle dere som vannkjøler. noen som voltmodder i oslo? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 bilder og speks motas med takk :smile: [email protected] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det ble så stille fra qwerty?` Har noen sett noen bilder / fått respons på henvendelser? Er vi blitt lurt allesammen? Jeg begynner så smått å fundere.... qwerty: Hva med et lite svar? Spørsmål og ønsker har du jo fått nok av! Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 :smile: Takk for responsen alle sammen! :smile: Skal sende bilder av noen vannblokker til alle som mailer meg og sier at de er virkelig interisert i å kjøpe vannblokk av meg! Nå holder jeg på med å teste ut nyeste blokk + en hold down. Pusset denne blokken i går kveld og har fortsatt fullt av med støv i nese og hals. Denne moddelen vil det ikke lønne seg for meg å lage mange av. De tar alt for lang tid. Brukte ca 10 timer på den. Men jeg har en modell som er laget av plexiglass + kobber. Denne er mye enklere å lage og denne kunne jeg laget mange fler av hvis noen vil kjøpe den og hvis den har god kjøleevne. Sender den kanskje inn til Overklokking.no for test. Jeg må også teste at Epoxien jeg bruker på denne holder glykol og holder over tid. Holder også på med å utvikle blokker til GF3 GPU og minne + hovedkort northbridge. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-01-29 19:29, minimum payne skrev:jeg jobber på er verksted som er spesialisert på rustfritt stål. så hvis det er noen som lurer på spesielle tanker osv så er det jo alltid muligheter for å lage det. det jeg lurer mest på nå for tiden er hvor man får kjøpt billigst vannpumpe til systemet. og lykke til for alle dere som vannkjøler. noen som voltmodder i oslo? http://www.webzoo.no eller .com Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 ja forresten send meg pris bilder og scecs [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå