VF-racing Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan kan jeg bruke en HTC hero som ett mobilt modem ? DVS kople telefonen på USBporten på PCn og surfe via mobilen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, Det skal gå greit, Du kobler til telefonen med USB, pass på at HTC Sync er instalert. Menu -> Innstillinger -> Trådløse nett -> Deling av mobilt nettverk Denne vill kun vere aktivert når telefonen er koblet til Pc-en og HTC sync er aktiv. Kan vere eg huske feil i farten men kl 01:00 om natte er det ikkje rart Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dersom du har root kan "wireless tether for root users" gjøre telefonen om til et tilgangspunkt for wifi.. Umåtelig praktisk om du kan ha behov for å koble til andre ting enn pcer eller flere samtidig. I tillegg slipper du å styre med kabler Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Dersom du har root kan "wireless tether for root users" gjøre telefonen om til et tilgangspunkt for wifi.. Umåtelig praktisk om du kan ha behov for å koble til andre ting enn pcer eller flere samtidig. I tillegg slipper du å styre med kabler Kan jeg få en kort forklaring på hva root er ?? (er litt grønn) Er det en uoriginal firmware/OS ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kanskje denne guiden kan hjelpe deg Guide: Hvordan dele internett - Android Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, Det skal gå greit, Du kobler til telefonen med USB, pass på at HTC Sync er instalert. Menu -> Innstillinger -> Trådløse nett -> Deling av mobilt nettverk Denne vill kun vere aktivert når telefonen er koblet til Pc-en og HTC sync er aktiv. Kan vere eg huske feil i farten men kl 01:00 om natte er det ikkje rart Jeg har ikke noe "meny" valg på HTC sync (2.0.2) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eh, skal sjekke, har ikkje android telefon på meg no men meine med stor sikkerhet at det er eit meny valg på HTC sync... men 3 månde siden eg har brukt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå