Leros Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei, Knuste nettopp min Iphone 3g Sitter og ser etter ny tlf, tenkte jeg ikke skull ha meg en ny iphone da denne er jeg litt lei av og. Telefonene jeg ser på nå er Nokia n900 og Htc Hero og Htc HD 2. Klarer ikke helt og bestemme meg hva jeg skal gå for.. jeg har brukt en del WM telefoner før og var ikke så veldig imponert over det. Noen som har erfaringer med n900 og Htc HD2 ? Det som er viktigtest er en god løsning mot exchange dvs Active sync med push. eller har dere noen andre forslag? Endret 29. januar 2010 av Marvil Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Bra alternativer som er på markedet nå: - Nokia N900 - HTC HD2 - Google Nexus One - Samsung Omnia HD - Motorola Milestone Endret 29. januar 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736 Lenke til kommentar
iskya Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tror ærlig talt at etter at du har hatt en iphone vil du bli skuffet med nesten alt annet. Prøv de telefonene du vurderer før du kjøper en.. Jeg anbefaler iphone 3gs, veldig rask og "snappy". Skjønner at du vil prøve noe annet nå, men det er som sagt lett å bli skuffet Lenke til kommentar
program Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor tror du det? Finnes i dag telefoner som er raskere enn iPhone. Og de kan multitaske. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tipper du blir veldig fornøyd om du kjøper deg en Nexus One. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tipper du blir veldig fornøyd om du kjøper deg en Nexus One. bortsett fra at Android ikke er en spesielt god løsning mot exchange dvs Active sync med push, som er det viktigste for trådstarter... http://www.google.com/support/forum/p/andr...ee86f&hl=en Endret 30. januar 2010 av Newton Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vel, det er sinnsykt viktig for meg også, og største grunnen til at jeg har mobil. (foruten å ringe ). Heldigvis finnes det alternativer, og det er bare å installere Touchdown, så er alle 'problemer' løst. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vel, det er sinnsykt viktig for meg også, og største grunnen til at jeg har mobil. (foruten å ringe ).Heldigvis finnes det alternativer, og det er bare å installere Touchdown, så er alle 'problemer' løst. Vel, kanskje bortsett fra at fullversjonen av Touchdown så vidt jeg skjønner er en kommersiell applikasjon på Android Market, og at kommersielle applikasjoner i utgangspunktet ikke er tilgjengelig for norske brukere? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, det er sant, men finnes jo alltid måter å komme rundt det på. Men du har et poeng der, og akkurat det at det ikke går å kjøpe apps er det eneste som irriterer meg med telefonen. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjør HD2, Microsoft kan umulig feile med sin egen exchange-støtte ;-) Lenke til kommentar
Newton Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjør HD2, Microsoft kan umulig feile med sin egen exchange-støtte ;-) Hehe, da kjenner du ikke Microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå