StorPeder Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Eg finner ikkje den siste patchen til war3 (patch version 1.06), har prøvd å instalert den i bat.net, men det bare klikker. Blizzard gir den heller ikkje ut på heimesida si. Nokre idear om kva eg skal gjere? vhs: Gorgen Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tror du nok må belage deg på å vente. Patchen er bare tilgjengelig gjennom battle.net. The current Warcraft III patch version is 1.06. This patch is currently only available by connecting to Battle.net via the game. The stand-alone patches will be posted as soon as they are available. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 vaskiZ: Som du ser i posten hans, er han klar over at den kun er tilgjengelig via Battle.net. Det var faktisk derfor han startet denne tråden, ettersom han sliter med å få installert den via Battle.net. Han søkte etter tips på hvordan han kunne løse problemet med Battle.net. :-) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg svarte bare at det ikke var tilgjengelig andre steder ennå. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Eg trur eg har funne feilen, eg mangler ei fil med namn: 'Warcraft IIIInstallPath', så eg får prøve i finne den på nettet.... Lenke til kommentar
Sky-Lord Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 http://www.gamerzonline.net/files/war3/pat...h/Patch_106.zip Lenke til kommentar
Sky-Lord Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 trenger ikke det med den fila der, er ikke selve setupen, men en utpakka fil. Bare til å overskrive de andre filene. Funker fett her vaffal. Hva er egentlig forskjellen? Har skjønt det slik at vanlige soldater, eller altså ikke spellcasters har blitt bedre mot akkurat spell casters? Stemmer det eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 forskjellen er at det har gått i frå caster craft til piercing craft Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 alle units som gjør piercing ruler verre når dei blir massive feks archers Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Patchen er nå også tilgjengelig på Gamer.no. Vi har oppdatert artikkelen fra i går med en link: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=294 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jupp, om to uker klager alle over hvor overpowered piercing units er. jeg vinner altfor lett med fiends mot de humans som fortsatt masser sorc og priest eller orcsene som bare masser Doctors og shamans. Orc har altfor dårlig anti-air i den siste patchen, en NE player som bare lager talons og chimaeras kan vinne altfor enkelt, ne er altfor gode late-game nå, så man må bare rushe de siden AoW har normal armor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå