Ofline Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei problemstillingen min er veldig lik den som er fremstilt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1197684 Det hele begynte med at dataen min ikke ville starte ved at den stoppet når den lastet prosessoren. Som løsning på dette tok jeg ut prosessoren, og satt den tilbake inn igjen. Dette fungerte, og prosessoren og dataen startet nå som den skulle - bortsett fra at etter noen sekunder med oppstart skrudde pcn seg av. Jeg har prøvd å ta ut batteriet til bios, ettersom det var løsningen i den foregående tråden, men uten hell. Noen som har noen forslag? Gi en lyd om jeg ikke har oppgitt noe infor som er/kan være viktig for saken. Edit: dersom det er noen minutter siden jeg sist prøvde å starte den tar det lengre tid før den skrur seg av igjen. Endret 28. januar 2010 av Ofline Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har vært borti at maskin slår seg av etter noen sekunder, det var da defekt strømforsyning. Dette kan vel testes med å jumpstarte psu. Endret 28. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Ofline Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Takk for forslaget. Problemet viste seg å være at jeg ikke hadde festet viften skikkelig, og at cpu'en dermed ble for varm til tross for at viften gikk som den skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå