ingridth Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei! vi er en jentegjeng som reiser til Løkken, Danmark til sommeren.. Reiser 3. juli, er det noen som veit om det er litt for tidlig i forhold til høysesongen på utelivet der? Skal bo i Furreby område, er det noen som vet hvordan denne plassen er? Søker generelt tips og råd om det meste til turen fra dere som har vært her tidligere eller skal dit! Endret 29. januar 2010 av Marvil Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hadde vært konge hvis noen som hadde vært her sagt noe om det.. Har planer å dra dit selv med en kompisgjeng! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Var der en gang for lenge siden (83?) siste helg før skolestart. Det var sørlgelige greier. Uten at jeg har vært innom etter det vil jeg anta at "livet" i Løkken i hovedsak følger skoleferien -- den norske. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg og var der 4-5 ganger på 80 tallet. Og da var det en kjempeplass med mange ungdommer og mye festing m.m. Men det var i hine hårde dager. Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Vi har vært en gutte gjeng på 8 og 10 personer, vært der i 2005 og 2007. Løkken er et helt greit party sted. Er flere gode utesteder der nede =) Alkoholen er jo ikke så dyr heller, å har man et kongelig feriehus med pool, jacusi osv. så er det kun fantasien som setter grenser Beste er å dra i juli, for da er så å si alt åpent av utesteder. http://www.diskoteknewyork.dk/ Men anbefaler å ha en hytte som ligger nærme løkken sentrum dersom ferien er beregnet på 90% festing =) jo kortere vei hjem jo bedre ^^ En ting vi hadde problemer med var taxi hjem, det var pokker meg ikke like lett hver gang!! hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå