Gå til innhold

Spill ala Company Of Heroes gjerne turnbased?

Anbefalte innlegg

Koste meg for en god stund tilbake med Company of heroes. Det som var mest artig var å sette opp skikkelig forsvar og se fienden ramle inn et inferno av kuler røyk. Spilte kun dette i singleplayer. Det jeg hadde ønsket var å kunne spille dette på "kosemåten" der man etter å ha oppdaget deler av terrenget ikke lenger hadde Fog Of War på de stedene. Hadde også vært fett om man kunne ta det litt roligere innimellom og kose seg med å plasser ut styrker etc. Finnes det noe mods eller slikt til dette som gjør at man f.eks kan tilordne kommandoer til styrkene selv om spillet er i pause. Blir litt tress noen ganger når det er krig på alle fronter.

Finnes det noen lignende type spill med like bra grafikk og samme type setting WW2krig eller moderne krig? Liker ikke helt framtidskrig med masse laservåpen roboter etc.

Er det noen bra turnbased spill med fet grafikk man evt burde ha kikket på i samme sjanger. Vil gjerne ha spill med det jeg kaller en lav stressfaktor. Kose seg og spille og se på all galskapen framfor å stresse med å flytte musa rundt i 110 km/t på hele brettet og ikke få med seg og nyte den flotte grafikken angrep og forsvar osv.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...