HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dagen i dag har gått til Sudoku. En aldri så lite japansk hjernetrim, trygt og godt plassert på mobiltelefonen. Selve sudokubrettet brukte jeg lite tid på. Men å finne feilen i brettet, har jeg enda ikke funnet. Kan dere hjelpe meg? Fant ingen annen passende tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I kolonna helt til høyre ligger to 9-tall rett ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Aha, takk Camrot . Har grulblet på denne ganske lenge egentlig. Hadde vaert dessidert beste tid, hadde det ikke den blemmen eksistert Resultat: Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Gammel tråd, men men.. jeg sitter fast og trenger hjelp videre. Kan noen gi meg et tall og hvorfor? Trykk på bildet for å få det ordentlig. Endret 8. oktober 2015 av Magiii Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bruk google googles appen. Då fotograferer du berre suduku-brettet og google løyser resten. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jo, takk Men jeg vil jo løse det selv.. og ikke ha hjelp til absolutt alt. Derfor tenkte jeg at kanskje noen her inne kunne finne ett av tallene som man kan finne på en logisk måte.. men som jeg ikke klarer å finne. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jo, takk Men jeg vil jo løse det selv.. og ikke ha hjelp til absolutt alt. Derfor tenkte jeg at kanskje noen her inne kunne finne ett av tallene som man kan finne på en logisk måte.. men som jeg ikke klarer å finne. Var det din måte å spørre om eg kan google sudoku-brettet og berre gi deg eit av tala? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Haha, nei. Jeg har svaret på hele sudokuen bak i boka, men alle tallene hjelper meg ikke videre.. Jeg er ute etter en logisk løsning.. som kan gi meg neste tall. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 I nederste rute i midten må det være 2 eller 3 i midterste horisontale linje, og dermed ikke 3 oppe i midten, og dermed blir midterste vertikale linje blir 1-8-3|5-4-2|7-8-9. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Fant det ut etter hvert.. men det tok sin tid. Men takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå