Dotten Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Flere brukere ytrer ønske om dette, et slik skin bør utarbeides. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde nok vært ønskelig i en overgangsfase for mange. Undertegnede inkludert. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Siterer TSP fra hovedtråden jeg, problemet er løst : Når det gjelder designet er det slik det er mest på grunn av forumoppgraderingen i seg selv, Prisguiden.no og Tek-nettverket har lite eller ingenting å si for hvordan det ser ut nå. Standardutseendet i versjon 3.0 er totalt forandret av utviklerne av Invision Power Board - de pleier heller ikke å legge inn utseender fra deres gamle versjoner i deres nye versjoner. Når skin-systemet da er veldig forandret og gamle variabler er byttet ut med nye osv. betyr det i praksis at vi eller noen andre må lage grunnlaget for de gamle 2.3.6-utseendene til IPB 3.0 på nytt, slikt tar tid. Heldigvis ser det ut som noen allerede har gjort det og delt med verden: http://community.invisionpower.com/index.p...;showentry=3575 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg som skulle til å sitere meg selv Men takk for hjelpen der, som sagt; lenken i det siterte innlegget over kan ses på av drift Problemet fremdeles ikke løst før gamle utseender er en realitet, men basisen for å gjøre det lettere å lage de gamle versjonene av Diskusjon.no-skin osv. for versjon 3.0 finnes hvertfall. I tillegg til at noen sikkert bruker IP.Board 2.2.0 eller IP.Board Pro-skin her. Endret 28. januar 2010 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg