EX-adrin Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) hei. Jeg fikk nytt skjermkort og strømforsyning idag. men da jeg prøver og starte opp maskinen så får jeg ikke bilde, ikke starter harddiskene. og når ide kabelen er koblet til cd rommet så vil ikke cd rommet åpne seg eller starte. alle vifter, cpu og skjermkortet starter uten problemer hw: cpu: AMD sempron 2800+ am2 hk: ECS c51gm-m nforce410 minne: 2048*2 samsung pc4200 hdd: WD caviar 80gb (os disk) dvd: Samsung dvd skjermkort: PowerColor Radeon HD 5770 1GB GDDR5 power: MIST 650 noen som kanskje har vet hva dette kan være? Endret 28. januar 2010 av EX-adrin Lenke til kommentar
foffle Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det hjelper om du lister opp resten av maskinvaren. Kan det være at du har glemt p4 kontakten? Jeg anbefaler å gå over alle kabler en gang til, bare for å være sikker... Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 har sjekket alle kabler et x antall ganger. gikk til det skrittet at jeg tokk ut alt og satt alt inn igjen på nytt. skal oppdatere hvilke hw jeg har. må finne listen, etter som at jeg ikke husker eksakt hvilket hk og cpu jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå