mattist Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei, skal på langtur og trenger et par ekstra batterier til min 350D. Ser at Altitec har svært rimelige slike sammenlignet med andre. Noen som vet om disse er originale, og om de har like bra kapasitet som Canon orginale batterier? Endret 28. januar 2010 av mattist Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 De kjenner jeg ikke til, men har du litt god tid så kan du bestille på http://sterlingtek.com De batteriene der holder bedre enn de orginale jeg har og VELDIG mye billigere Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg brukte altitec sine batterier på 350D. De er ikke orginale, men har bedre kapasitet enn de orginale. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 De billigere batteriene som Altitec selger, er ikke originalbatterier. Men de skal være av god kvalitet og Altitec har (mener jeg å huske)en garanti som sier at de erstatter utstyret hvis batteriet skulle feile og ødelegge utstyret. Meg bekjent, så har de ikke hatt behov for å bruke den enda. Jeg har kun kjøpt batterier til Olympus derfra., og de er like drøye som Olympus sine egne. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Takk for tipset, nå har jeg bestilt to nye batterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå