Tjohei Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil ha en 17" CRT skjerm, og jeg har følgende krav. Det skal være helt flatt bilderør og den skal klare over 75Hz i 1280 oppløsning. Og så skal den jo være så billig som mulig da... Tips? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med å prøve prisguiden din slappfisk? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med å prøve prisguiden din slappfisk? Haha... Tar prisguiden høyde for oppløsning og refresh rate? Tar prisguiden høyde for flatt bilderør eller gullfiskbolle? Nope. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ...går det an å sjekke pris OG SÅ SJEKKE SPEC'S PÅ SKJERMEN ETTER PÅ? ...klart det, men ikke om en er litt slapp i fisken.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med å prøve prisguiden din slappfisk? Haha... Tar prisguiden høyde for oppløsning og refresh rate? Tar prisguiden høyde for flatt bilderør eller gullfiskbolle? Nope. Jupp! Søk på "CRT 17" i prisklassen 900-1500kr og les teksten under hvert treff, eller trykk på linken. (Det var nok det han mente med slappfisk) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Antegeligvis har han lyst på anbefalinger om en GOD skjerm også da.. Specs sier ikke alt om hvordan skjermen er i virkeligheten.. Ingen grunn til å 'angripe' slik dere gjør.. Selv har jeg brukt denne ganske mye.. Har den ikke stående her, så husker ikke mer info enn det som står på siden.. Fornøyd med den skjermen, med tanke på at den er relativt billig.. Fint klart bilde, og helt flatt, slik du skal ha.. Håper det var til litt hjelp i alle fall.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Ja, mmm... :-? Det kom jo ikke få svar på det da. Og så oversiktlig som det var. Syns dere jeg er en slappfisk som ikke gidder å kikke igjennom 82 linker og grave etter specs og bilderør? Vel vel, jeg tenkte kanskje noen av dere hadde et tips... Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 har Hansol 720D. Ville kjøpt den. +: 1600x1200 oppløsing på 17CRT!! 85hz i 1600x1200 billig! kun 1500kr Du vil se at kjermen er 100% flat -: Du kan egentlig lese testen for Hansol 710D her på hardware. nesten ingenting nytt, kun design Virker som glasset er 1cm trykt. veldig irriterende!! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Takk, det er sånne tips jeg vil ha. Men jeg har hørt om mange som har hatt problemer med Hansol skjermer... En ting er jo å kjøpe billig, men jeg kunne tenke meg og ikke måtte kjøpe billig to ganger... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 hva med å bare sjekke ut www.jmdata.as for fine tilbud på 17"'ere? (eller bare kjøpe en 21" og bli ferdig med det) Lenke til kommentar
Discordia Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 anbefaler ikke Hansol. Min ble defekt etter ca 3 mnd...... Betal heller litt ekstra for kvalitet, lønner seg på lang sikt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå