Arnt555 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg flyttet nettopp to sata-disker fra min gamle til min nye pc.Den fra Western Digital kom opp, men ikke Samsung SpinPointen. Finner begge diskene på Device Manager, men windows klarer ikke å legge den til. I everst står det at samsungen har partisjonstype LDM(?). Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Man må bruke Diskbehandling for å se status på disker. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Om det ikke ligger data på den som du trenger kan du gå inn i kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandlin/diskbehandling. Høyreklikk på den aktuelle disken og formater den pluss pass på at den har en stasjonsbokstav. (Det heter nok noe annet enn det jeg har skrevet, kjører engelsk versjon av Win7 og kan ikke helt huske de eksakte betegnelsene i norsk Win7) Endret 28. januar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå