Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bruke Weight Gainer selv om man ikke trener

Gjest G17

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om det går an å bruke Weight Gainer selv om man ikke trener. Altså, at det ikke er bortkastet eller sånt. Jeg er ganske liten, 170 eller noe. Og veier 54kg, skulle gjerne gått opp i vekt, og ser ut som weight gainer er lettest. Skal også begynne å trene senere i år, men lurer da altså at det er fortsatt effektiv selv om man ikke trener.. ( har gym 2 timer i uka da.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerar fint om det er feitt du vil legge på deg, ein bygger ikkje musklar utan å trene.

Det var det jeg mente ja. Er ganske skinny, trenger litt fett på kroppen.

Noe du kan anbefale?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Jeg er selv, og har alltid vært tynn, men prøver nå å legge på meg. Eneste måten er å virkelig gå inn for det. Presse i seg mat. Og weight gainer er bra som tillegg. Jeg tar gjerne å eter en grandis etterfulgt av en gainer. Skal du opp i vekt må du spise mer enn du pleier, og ja, det er ikke så lett, men man må ofte jobbe for det man ønsker.

Lenke til kommentar

Det er lettere å gå opp i vekt viss du trener styrke. Du får større matlyst og forbrenninga di blir bedre. Etter jeg starta med å trene stryke så har jeg gått opp 10 kg og det meste er muskler. Dropper jeg treninga 1 uke så klarer jeg ikke flere enn 3 - 4 brødskiver på skolen, men viss jeg trener regelmessig 2 ganger i uka som jeg gjør så spiser jeg fint 8 brødskiver på skolen.

Det er også bedre å gå opp i muskler enn fett.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...