Gå til innhold

"Playstation fører barna til helvete"

Anbefalte innlegg

Leste dette akkurat nå og jeg syns mesteparten av det er for villt! At Sony selger spillmaskiner som hjernevasker barn til og kjøpe dop og våpen er helt på jordet :thumbdown: Det er klart jeg har hørt historiene om de som har spillt GTA og lignende og gått amok, men at alle barn som spiller playstation lærer å drepe var og dra det litt langt..

Det her er ikke ment som trolling, men for og høre meningene deres. Så hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahahhaa.

Jeg har spillt GTA siden jeg var 7-8 år gammel. Nå står jeg og dealer dop, våpen og stjeler biler uten videre. Jeg tar koder for å bli kvitt politiet.

Nei.

Han presidenten er jo.. Han må kødde? det er fåtallet som blir påvirket av sånnt?

Lenke til kommentar

På hvilket måte skiller PS seg ifra PC og Xbox360, og i litt mindre grad Wii på dette området lurer jeg på. Har ikke lest artikellen, så tar det tilbake om han mener slike spill generelt.

Dessuten, disse spillene har 18 års aldersgrense stort sett over alt, så om mindreårige spiller disse spillene (som jeg tviler på at påfører så store skader som fanatikerne skal ha det til, men vil ikke utelukke at mindreårige kan bli påvirket), er det ikke spillene sin skyld at de eventuelt blir påvirket, men foreldre og selgere.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen tar det seriøst. Eneste grunnen til at seriøse aviser slår det opp er folk som dere som linker det alle veier og da blir avisene rike :)

Husker i en tidligere diskusjon om barns påvirkning av spill at noen nevnte at det for 50 år siden var like mye oppstyr rundt tegneserier og tegneseriers påvirkning på barn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...