Lollapalooza Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har for tiden problemer med mitt trådløse nettverk...uansett om jeg spiller eller surfer opplever jeg VELDIG HØYE lagspikes til routeren, det er altså ikke internett-tilgangen min som det er problemer med, eksempelbilde følger : Noen som vet hva som kan gjøres? Endret 28. januar 2010 av Lollapalooza Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet hva som kan gjøres? Du kan jo starte med å spesifisere operativsystem og klientkort for PC. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Dual booter Win7 og xp, har prøvd med andre dataer med henholdsvis ubuntu og win7, forskjellige nettverksadaptere, forskjellige drivere, restartet router, skiftet channel på trådløs, samme resultat, problemet ligger mest sannsynlig i routern og ikke i de 3 forskjellige pcene jeg har prøvd. Routern er en Thomson Speedtouch ST780, tilkoblingen er telenor. Har prøvd å finne ny firmware i tilfelle dette skulle kunne hjelpe, men uten hell. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Høres jo ut som du kan konkludere med at det er router eller firmware som er problemet. Sikkert en ide å kontakte Telenor eller bruke egen router for å koble til trådløs. Det finnes jo mye bra på markedet som disse fattige ISPene ikke kjøper inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå