4588pkdkrikue5c Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei, Jeg er veldig på underskudd med søvn, og fikk 10x Stilnoct til å komme inn i rytméen igjen. Saken er den at jeg sovnet helt fint, men våknet opp klokken 4 og kastet skikkelig opp. Siden har jeg følt meg helt elendig, med vondt i korsryggen, brystet, hjertet, osv. Skikkelig influensa liknende. Jeg har hatt problemer med å innta væske, men ser nå ut til å ha fått inn en del. Tidligere på dagen kastet jeg opp så snart jeg tok en slurk. Så, tror dere dette er helt tilfeldig, eller er det noe tabelettene trigger? Og bør jeg være redd for å ta 2x paraceter, for så å ta en sovetabelett om en times tid? For både å lindre/sove av meg smerte/feber og sovne? Takk for alle svar, trenger svar litt raskt da jeg snart skal legge meg. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Diare, kvalme og brekninger er noen av bivirkningene som kan forekomme. Se felleskatalogen.no Men det kan jo være noe annet som gjør det. Men du bør vel helst snakke med din lege om det. Personlig har jeg god effekt av å drikke kaffe noen dager, for så å IKKE drikke kaffe... Da slokner jeg klokka 8 på kvelden. Ellers så kan du jo starte med 1 paracet.. kan jo ikke ta mer enn 6-8 på en dag uansett. Endret 28. januar 2010 av Erigon Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Eg las ein del på felleskatalogen, og studerte pakningsvedelegget nøye. Eg tok ikkje før eg la meg igår likevel, og no er eg mykje betre. Får prøve igjen seinare, å sjå om det var tabeletten, eller berre ein tilfeldigheit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå