-iL- Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg og dama har spilt en del Pixeljunk: Monsters.Det kan lastes ned på PS-store. Alle pixeljunk spillene er veldig bra. Du nevnte bilspill, dermed PixelJunk: Racers Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har bare spilt bilspillene på PC så regnet med at det var splitscreen på PS3en. Men på Collin McRae Dirt (1) er det splitscreen, det var det på demoen til spillet. Nå har jeg kun spilt Collin McRae Dirt (1) til 360, men der er det ingen splittscreen så tviler på at det er anderledes på ps3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Rock Band er en slager hos alle damer jeg kjenner. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Et annet tips er Tekken 5 som du kan laste ned på PSN, eller kjøpe deg Tekken 6, det slo iallefall godt an hos en ikke så spilleglad samboer Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Trine kan trygt anbefales, likte det bedre enn LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå